Tussen de hoest- en niesbuien door, heb ik de deken af. 1.72cm lang en 1.20 breed.
Alle draadjes zijn ingestoken, en as vrijdag komt er uitleg over het randje.
Ben helemaal blij met het kleurenverloop.
En Nora heeft de deken ook geinspecteerd en heeft het goedgekeurd, gelukkig maar.
The Moorland blanket has been finished, next friday there will be an explanation of the border.
Measures 1.72mtr long and 1.20 wide.
Perfectly for on the couch.
En daarna, ben ik weer begonnen met het volgende vogeltje, heerlijk werkje voor op de bank,
en eerlijk gezegd, heb ik het appliqueren gemist. Haken is ook leuk, maar dit is toch wel erg fijn om te doen.
After finishing the blanket started again with the next bird. Chrochet is nice to do, but applique is still my favorite.
And the weatherforecast is very good for our quilters, lots of rain and storm.
Nu maar verder met de vogeltjes, heerlijk quiltweer, regen en storm, ik vermaak me wel.
Fijne dag toegewenst/ Have a nice day!
Groetjes van Tilly
Alle draadjes zijn ingestoken, en as vrijdag komt er uitleg over het randje.
Ben helemaal blij met het kleurenverloop.
En Nora heeft de deken ook geinspecteerd en heeft het goedgekeurd, gelukkig maar.
The Moorland blanket has been finished, next friday there will be an explanation of the border.
Measures 1.72mtr long and 1.20 wide.
Perfectly for on the couch.
En daarna, ben ik weer begonnen met het volgende vogeltje, heerlijk werkje voor op de bank,
en eerlijk gezegd, heb ik het appliqueren gemist. Haken is ook leuk, maar dit is toch wel erg fijn om te doen.
After finishing the blanket started again with the next bird. Chrochet is nice to do, but applique is still my favorite.
And the weatherforecast is very good for our quilters, lots of rain and storm.
Nu maar verder met de vogeltjes, heerlijk quiltweer, regen en storm, ik vermaak me wel.
Fijne dag toegewenst/ Have a nice day!
Groetjes van Tilly
Als die lieve Noortje de deken goedkeurt, dat is ie ook goed! Poezen zijn kieskeurig toch?
BeantwoordenVerwijderenHaken is best lekker ontspannend als je ziek bent, maar nu is het weer tijd voor een vogeltje. Lekker denken aan bloemen en het voorjaar wat we vast krijgen na deze herfstdagen.
Groetjes,
Floor
Prachtige kleurtjes, die gehaakte deken, natuurlijk is het goedgekeurd door Noortje ;-)
BeantwoordenVerwijderenBeterschap
Wat een prachtige deken, wat een klus, en heerlijk, de poes er bovenop. Nu maar lekker appliqueren, dat wordt een lief vogeltje!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Cisca
Wat is de deken prachtig geworden.
BeantwoordenVerwijderen