We mogen vandaag de speldenkussens laten zien.
Van Ineke mocht ik dit leuke speldenkussen ontvangen
En helemaal praktisch met een naalden klepje, ben altijd mijn naalden kwijt, dus dit komt goed van pas. Nogmaals bedankt Ineke.
Received this nice pincushion from Ineke, very practical for my needles.
Voor Marian moch ik dit speldenkussen maken, de wensen waren linnen,vintage,rood en zwart.
En de achterkant is rood/zwart geworden met jaren 30 stofjes.
And made this one for Marian,she wished linnen,vintage look with black and red.
Het was weer leuk om te doen,met een uitdaging om iemands wensen in kleuren uit te voeren.
Verder ben ik druk geweest om een van de 4 hoeksterren te maken, het was een kleine puzzel,maar het is gelukt. De overige 3 zullen wel sneller gaan.
Made one of the corners of the Shoreham stars, it was quite a challenge, but think the other 3 will go much faster.
Ben nog druk met mijn Moorland blanket, die waarschijnlijk volgende week af is, maar dat laat ik dan wel zien.
Just busy with my Moorland blanket, will be finished next week, and will show later on.
Fijn weekend toegewenst! Have a nice weekend.
Groetjes van Tilly
Van Ineke mocht ik dit leuke speldenkussen ontvangen
En helemaal praktisch met een naalden klepje, ben altijd mijn naalden kwijt, dus dit komt goed van pas. Nogmaals bedankt Ineke.
Received this nice pincushion from Ineke, very practical for my needles.
Voor Marian moch ik dit speldenkussen maken, de wensen waren linnen,vintage,rood en zwart.
En de achterkant is rood/zwart geworden met jaren 30 stofjes.
And made this one for Marian,she wished linnen,vintage look with black and red.
Het was weer leuk om te doen,met een uitdaging om iemands wensen in kleuren uit te voeren.
Verder ben ik druk geweest om een van de 4 hoeksterren te maken, het was een kleine puzzel,maar het is gelukt. De overige 3 zullen wel sneller gaan.
Made one of the corners of the Shoreham stars, it was quite a challenge, but think the other 3 will go much faster.
Ben nog druk met mijn Moorland blanket, die waarschijnlijk volgende week af is, maar dat laat ik dan wel zien.
Just busy with my Moorland blanket, will be finished next week, and will show later on.
Fijn weekend toegewenst! Have a nice weekend.
Groetjes van Tilly
Oei! Dat zijn moeilijke sterren met die spitse punten, maar je hebt het prachtig gedaan.
BeantwoordenVerwijderenNet als dat mooie speldenkussentje dat je gemaakt heb.
Wat je gekregen hebt is ook heel leuk en vooral handig met dat extra klepje.
Er zijn veel leuke modelletjes zo te zien.
Groetjes,
Floor
Wat een mooie speldenkussentjes. Leuk dat je meedeed Tilly. Mooi blok maakte je. groetjes, Conny
BeantwoordenVerwijderenDat zijn leuke exemplaren deze ruil. Volgende keer weer meedoen?
BeantwoordenVerwijderenMooie sterren worden dat, en leuk is dat speldenkussentje, goed idee met een naaldenklepje
BeantwoordenVerwijderenHelemaal happy met deze tweede ruil. Ben blij dat je die van mij leuk vond!
BeantwoordenVerwijderenTot een volgende ruil!
Prachtig wat leuke speldenkussens die jij gemaakt hebt en die je ontvangen hebt. Ook je ster ziet er goed uit, meestal is het zo dat de volgende sneller gaat, maar maakt niets uit je moet toch wat te doen hebben. Fijn weekend Tiny
BeantwoordenVerwijderenBen nog steeds erg blij met het speldenkussen wat ik van je mocht ontvangen!! en jij hebt ook een leuke gekregen, erg apart model.
BeantwoordenVerwijderenWat een handig en mooi kussentje heb je ontvangen van Ineke! En degene, die je zelf hebt gemaakt, vind ik ook beeldschoon.
BeantwoordenVerwijderenDe sterrenquilt lijkt mij absoluut een hele puzzel, maar het lukt je heel erg goed!
Fijne week gewenst en groetjes van Ageeth.
Handig zo een speldenkussen met flapje, want inderdaad naalden raak je nogal gemakkelijk kwijt. Ook het weggeven speldenkussen is een schatje.
BeantwoordenVerwijderenFijne nieuwe week.
Groetjes Marja
🌷🌷🌷