dinsdag 29 november 2016

Nieuwegein

Vorige week was ik op de tentoonstelling in Nieuwegein. Hieronder wat foto's van geexposeerde quilts.

Deze projecten zijn van vilt gemaakt, leuk om te zien.


 ,.
 Een soort van cathedral windows in vilt.


En verder nog een kleine impressie














En dit waren mijn inkopen, voor mijn hexagonnen project, stofjes zijn van Tula Pink.


  


Fijne dag toegewenst!

groetjes van Tilly


7 opmerkingen:

  1. Mooie aankopen heb je gedaan en wat zul je genoten hebben in Nieuwegein.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk dagje weg was dat, en ook nog leuke aankopen! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is dat toch om naar het werk van anderen te kijken. Allemaal zo verschillend.
    Leuke stofjes gekocht mooie frisse kleuren.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En het was gezellig😀. Tot gauw, groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for sharing all of these amazing quilt photos. You bought some wonderful fabrics. They make such a great souvenir of a fun day at a quilt show.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was helaas niet in de gelegenheid om naar Nieuwegein te gaan, maar gelukkig heb ik nu, door jouw mooie foto's, nog kunnen meegenieten van al het moois daar. Je hebt prachtige lapjes gekocht, waarmee je heel veel kanten uit kunt bij het maken van hexagonnen.
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben deze week een beetje laat met blogs lezen, maar vergeet het ook wel eens. Heb me nu maar bij jouw volgers aangemeld, dan kom je vanzelf in beeld :-)
    Leuke foto's van Nieuwegein. Heb er verleden week ook een blogje over geschreven. Was gezellig hè? Misschien ben ik je tegen gekomen, maar mijn aandacht ging natuurlijk uit naar de lapjes en de tentoonstelling.
    Heerlijk al die winkels bij elkaar, jij bent ook goed geslaagd zie ik. We kunnen weer knippen en naaien.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen