Vorige week was ik op de tentoonstelling in Nieuwegein. Hieronder wat foto's van geexposeerde quilts.
Deze projecten zijn van vilt gemaakt, leuk om te zien.
,.
Een soort van cathedral windows in vilt.
En verder nog een kleine impressie
Deze projecten zijn van vilt gemaakt, leuk om te zien.
,.
Een soort van cathedral windows in vilt.
En verder nog een kleine impressie
En dit waren mijn inkopen, voor mijn hexagonnen project, stofjes zijn van Tula Pink.
Fijne dag toegewenst!
groetjes van Tilly
Mooie aankopen heb je gedaan en wat zul je genoten hebben in Nieuwegein.
BeantwoordenVerwijderenWat een heerlijk dagje weg was dat, en ook nog leuke aankopen! groetjes, Conny
BeantwoordenVerwijderenLeuk is dat toch om naar het werk van anderen te kijken. Allemaal zo verschillend.
BeantwoordenVerwijderenLeuke stofjes gekocht mooie frisse kleuren.
Groeten
Marga
En het was gezellig😀. Tot gauw, groetjes Marja
BeantwoordenVerwijderenThank you for sharing all of these amazing quilt photos. You bought some wonderful fabrics. They make such a great souvenir of a fun day at a quilt show.
BeantwoordenVerwijderenIk was helaas niet in de gelegenheid om naar Nieuwegein te gaan, maar gelukkig heb ik nu, door jouw mooie foto's, nog kunnen meegenieten van al het moois daar. Je hebt prachtige lapjes gekocht, waarmee je heel veel kanten uit kunt bij het maken van hexagonnen.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Ageeth.
Ben deze week een beetje laat met blogs lezen, maar vergeet het ook wel eens. Heb me nu maar bij jouw volgers aangemeld, dan kom je vanzelf in beeld :-)
BeantwoordenVerwijderenLeuke foto's van Nieuwegein. Heb er verleden week ook een blogje over geschreven. Was gezellig hè? Misschien ben ik je tegen gekomen, maar mijn aandacht ging natuurlijk uit naar de lapjes en de tentoonstelling.
Heerlijk al die winkels bij elkaar, jij bent ook goed geslaagd zie ik. We kunnen weer knippen en naaien.
Groetjes,
Floor