The star has been finished, it is not hanging properly, have to alter something.
Started to machine quilt feathers, it is just a start, but succeeded.
Heb geoefend met veren uit de vrije hand, en dat lukt al aardig, binnenkort wat ronde vormen quilten.
En het was gisteren regiodag van het quiltersgilde, hieronder een impressie van de show en tel quilts
There was a meeting of our quilters guild with a show and tel. Warning:lots of pictures.
Er waren kunststukken bij, ben vooral helemaal weg van de pineapple quilt zo fijn gemaakt.
Loved the pineapple quilt
En we kregen een werkje te doen, een hexagon op de methode van cathedral windows, erg leuk om te doen.
And we made a hexagon with the window cathedral method, love it.
En er was een lezing van Rita Dijkstra(klik) die een imposant aantal quilts heeft gemaakt.
There was also a lecture of a Dutch artist Rita Dijkstra(click) she have made already 130 quilts into 19 years.
En kleine Minnie voelt zich helemaal thuis in haar 2e huis.
And little Minnie is very happy with her new house.
Groetjes van Tilly
Complimenten voor het quiltwerk! Heel mooi!!
BeantwoordenVerwijderenEn wat een leuke quilts op de regiodag en zoooo veel,
groetjes
Francisca
Wat een lief smoeltje van kleine Minie, lekker veilig in haar holletje.
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk, een show en tell en dan genieten van mooie werkjes van anderen.
Groetjes,
Floor
Your big star quilt is beautiful!!! Thank you for sharing all of the photos of wonderful quilts with us. Little Minnie looks so cute in her new home.
BeantwoordenVerwijderenJe Lone Star is echt mooi geworden! En wat een prachtige quilts waren er te zien op de regiodag; vooral die Baltimore vind ik super!
BeantwoordenVerwijderenMInnie kijkt absoluut heel tevreden met haar 2e huisje.
Groetjes van Ageeth.
Wat een geweldige regio dag was dat , leuk, dank je voor de mooie foto's
BeantwoordenVerwijderenWat is je Lone Star prachtig geworden en wat een mooie quilts op de regiodag.
BeantwoordenVerwijderenJe ster ziet er ondanks de hoeken heel mooi uit. Geweldige quilts op de regio dag, je krijgt dan altijd heel veel inspiratie. Succes met de je speldenkussen, de mijne is intussen op plaats van bestemming. Fijne tijd in Nederland en hopelijk krijg je geen griep , is geen pretje ben al 2 weken uit de relatie maar begin weer bij te komen. Groetjes Tiny
BeantwoordenVerwijderen