Heb weer een aantal hexagonnen afgemaakt ,het is leuk om allerlei verschillende stofjes bijelkaar te zoeken. De bedoeling is dat het een bont geheel gaat worden.
Finished some hexagons, like to choose different fabrics, so it will be a colorful quilt.
Hieronder nog een aantail foto's.
Some other pictures.
Fijne zonnige dag toegewenst, met niet te veel regen.
Have a sunny day, without too many rain.
Groetjes van Tilly
Finished some hexagons, like to choose different fabrics, so it will be a colorful quilt.
Hieronder nog een aantail foto's.
Some other pictures.
Met deze ben ik nog bezig. This one has to be finished
Fijne zonnige dag toegewenst, met niet te veel regen.
Have a sunny day, without too many rain.
Groetjes van Tilly
Ziet er gezellig uit, doe je dat van restanten? Of is het een patroon van een quilt en heb je de stofjes uitgezocht? Fijn weekend.
BeantwoordenVerwijderenErg mooi!! 📍
BeantwoordenVerwijderenDat wordt een mooie bonte verzameling hexagonnen.
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend Hennie.