Het is nu echt zomer geworden op het franse platteland, en vandaag wordt het 30 graden. Misschien zijn we eindelijk af van al die regenbuien. Ik hoop het maar.
Er zijn nog een paar hexagonnen afgekomen, hieronder het resultaat.
En de patronen komen allemaal uit het boek van Katja Marek, New Hexagons. Leuk om te doen.
En een volgend blokje van het Nederlands erfgoed is ook afgekomen.
Het tempo ligt op dit moment niet zo hoog, omdat het ontzettend lekker weer is om buiten te zijn.
Er zijn weer wat fietsrondjes gemaakt, en de knieen blijven goed gaan ondanks de heuveltjes, dus ben er helemaal blij mee.
Wens iedereen een fijn weekend toe.
Groetjes van Tilly
Er zijn nog een paar hexagonnen afgekomen, hieronder het resultaat.
En de patronen komen allemaal uit het boek van Katja Marek, New Hexagons. Leuk om te doen.
En een volgend blokje van het Nederlands erfgoed is ook afgekomen.
Het tempo ligt op dit moment niet zo hoog, omdat het ontzettend lekker weer is om buiten te zijn.
Er zijn weer wat fietsrondjes gemaakt, en de knieen blijven goed gaan ondanks de heuveltjes, dus ben er helemaal blij mee.
Wens iedereen een fijn weekend toe.
Groetjes van Tilly
Erg warm was het vandaag in Nederland ook en nu maar hopen dat het weer zo mooi blijft.
BeantwoordenVerwijderenLeuke hexagonnen echt zo´n klusje om buiten te doen.
Veel succes.
Groeten
Marga
Schattig, die hexagonnetjes, en een leuk werkje om buiten te doen, in de warmte van Frankrijk. Gisteren was het hier ook flink warm, maar vandaag kun je buiten geen steek doen, want er staat een heel stevige wind.
BeantwoordenVerwijderenGeniet van her buiten-zijn, en van het handwerken!
Groetjes van Ageeth.
Fleurige hexagonnetjes wel een lekker werkje om buiten te doen, en fijn dat je knieen niet zeuren, geniet van het mooie weer . Groetjes Tiny
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk werkje voor in de zon. Mooi om al die verschillende hexjes te zien. :)
BeantwoordenVerwijderen