zondag 8 februari 2015

baskets


Dit zijn de eerste pootafdrukken van de meisjes poes, vonden het niet zo spannend, maar er lag natuurlijk niet zoveel.


These are the first footprints in the snow from our little cats. It was'nt so much, so they were not really excited about it.

Ondertussen is mandje 5 ook af en nummer 6 schiet ook al aardig op, begin er weer zin in te krijgen.


Meanwhile finished basket 5 and basket 6 is on his way to get finished.

Voor de broodnodige kleurvariatie heb ik toch nog even een paar lapjes aangeschaft bij Karen(klik)

Needed some extra colors, so paid a visit to the shop of Karen(click) and as always succeeded to find some nice little fabrics.








En nu maar hopen dat we binnenkort deze hyacinten ook in onze tuin mogen begroeten.

And now waiting to see these flowers for real in the garden, springtime may come.




Fijne zondag toegewenst!, dan ga ik weer fijn verder met mandje 6.

Wish you a nice sunday, and I am going to work on basket 6.



Groetjes van Tilly

1 opmerking:

  1. Ohhh...vonden ze de sneeuw helemaal niet eng (lol) Je basket worden heel mooi, ben benieuwd als je ze allemaal klaar hebt. Mooie stofjes gebruik je er voor. Dat is iets wat ik nog steeds het moeilijks vind, de kleuren bij elkaar zoeken. De sneeuwklokjes bloeien hier al maar de hyacinten zitten er nog lekker onder. Nog een fijne zondag.
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen