zaterdag 31 januari 2015

update


Het was nog even een werkje, maar de rand is helemaal voorzien van sterren,bloemen en hexagonnen.


It took some time but the whole border has flowers, stars and hexagons.


Het lijkt een beetje over de top, maar het ziet er wel helemaal vrolijk uit.




It is perhaps a bit too much flowers and stars
but it gives a good feel.




Het is erg leuk om allerlei kleurtjes eraan toe te voegen. De meeste stoffen zijn uit de aunt Grace periode de dertiger  jaren.




Most of the fabric is from the aunt Grace period the 30's.





Zo de eerste rand is klaar, nu weer een aantal mandjes maken.


So the first border has been finished, up to the next baskets.



And Nora is enjoying her little kitty-nap, complete with a basket full of threads.

En Noortje is er ontzettend moe van geworden.



Fijn weekend toegewenst/Have a nice weekend.


Groetjes van Tilly

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk quilt wordt dat, erg vrolijk!

    Groet Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep en heerlijke vrolijke quilt, het voorjaar tegemoet
    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het niet te veel, hoor, je rand, maar juist heel vrolijk! Het is een erg mooie quilttop aan het worden.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend je quilt en wat een lieve foto van Nora
    Groetjes uit een koud en wit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige quilt wordt het, en heerlijk zo slapen.....Ze ziet er prachtig uit. Fijne zondag Tiny

    BeantwoordenVerwijderen