Heeft iedereen de feestdagen weer overleefd? Wens iedereen een gezond en liefdevol 2015 toe.
Everyone survived the festive days?Wish you a healthy and loving 2015!
Vind het ook altijd weer fijn als de dagen weer voorbij zijn, en we weer in het normale ritme kunnen komen. De kerstboom mag nog even staan tot driekoningen en dan wordt alles weer ingepakt voor de volgende keer.
Was een week geleden jarig en DH heeft een grote wens van mij vervuld; een fitnessfiets.
Ben al druk aan het oefenen,maar af en toe voel ik me zoals dit plaatje laat zien. Hoop aan het einde van het jaar weer in topconditie te zijn.
Ik heb er helemaal zin in, na ongeveer 2 jaar van toch een beetje gekluisterd zijn aan een stoel door zeer pijnlijke knieklachten, waaronder een "theaterknie"is na het doen van veel stretch oefeningen de knieschijf weer op zijn plaats gekomen, en ben ik van de zeer vervelende pijn af. Dus begin het jaar heel gelukkig.
Dit is mijn fiets,en kan van het voorjaar weer het mos op de tegels wegboenen.
En de km-teller staat nu al op 77 km, dus gaat goed.
Het plan is om dit jaar vooral projecten die al gestart zijn eens af te gaan maken. Deze is ook erg leuk om te doen de English Basket quilt van Corliss Stacy. En voorlopig even geen nieuwe projekten op te starten, hoe verleidelijk het ook is.
Hoop dat het ook gaat lukken.
My plans for thies year are to finish some of my projects before starting new ones. This one the English Baskets of Corliss Stacy is so much fun to make.
En niet te vergeten de randjes van de week, ben al tot rij 60 gekomen en wil die toch wel afhebben. De nieuwe randjes voor 2015 sla ik wel op, maar eerst de randjes van 2014 afmaken.
Wens iedereen een fijn weekend toe/ Have a nice weekend,
Groetjes van Tilly
Everyone survived the festive days?Wish you a healthy and loving 2015!
Vind het ook altijd weer fijn als de dagen weer voorbij zijn, en we weer in het normale ritme kunnen komen. De kerstboom mag nog even staan tot driekoningen en dan wordt alles weer ingepakt voor de volgende keer.
Was een week geleden jarig en DH heeft een grote wens van mij vervuld; een fitnessfiets.
Ben al druk aan het oefenen,maar af en toe voel ik me zoals dit plaatje laat zien. Hoop aan het einde van het jaar weer in topconditie te zijn.
Ik heb er helemaal zin in, na ongeveer 2 jaar van toch een beetje gekluisterd zijn aan een stoel door zeer pijnlijke knieklachten, waaronder een "theaterknie"is na het doen van veel stretch oefeningen de knieschijf weer op zijn plaats gekomen, en ben ik van de zeer vervelende pijn af. Dus begin het jaar heel gelukkig.
Dit is mijn fiets,en kan van het voorjaar weer het mos op de tegels wegboenen.
En de km-teller staat nu al op 77 km, dus gaat goed.
Het plan is om dit jaar vooral projecten die al gestart zijn eens af te gaan maken. Deze is ook erg leuk om te doen de English Basket quilt van Corliss Stacy. En voorlopig even geen nieuwe projekten op te starten, hoe verleidelijk het ook is.
Hoop dat het ook gaat lukken.
My plans for thies year are to finish some of my projects before starting new ones. This one the English Baskets of Corliss Stacy is so much fun to make.
En niet te vergeten de randjes van de week, ben al tot rij 60 gekomen en wil die toch wel afhebben. De nieuwe randjes voor 2015 sla ik wel op, maar eerst de randjes van 2014 afmaken.
Wens iedereen een fijn weekend toe/ Have a nice weekend,
Groetjes van Tilly

Ja ook ik ben blij dat we volgende week weer gewoon in ons ritme komen. Nog van harte gefeliciteerd en je hebt een prachtig kado gekregen, je doet gewoon dit jaar mee aan de tour de france (lol) Ik doe dit jaar mee met de randjes en ook wil ik mee doen met Crochet along. Of het allemaal lukt is maar afwachten want er zijn ook een paar mooie bom's waar ik wel zin in heb. Succes met het afmaken van de English Basket , hij ziet er prachtig uit.
BeantwoordenVerwijderenGroeten Tiny
Alsnog van harte gefeliciteerd, wat een geweldig mooi cadeau heb je gekregen. Ik hoop dat veel kilometers kunt maken. De english Baskets zijn zeker erg mooi. Ik wens jullie een geweldig 2015 toe met veel gezondheid.
BeantwoordenVerwijderenVoor jou ook de allerbeste wensen Tilly, wat fijn dat je weer kan fietsen, een heel goed voornemen, lekker bewegen! Succes met het afmaken van je randjes en je quilts
BeantwoordenVerwijderenIk loop een beetje achter met het lezen van blogs, maar ik wil je in de eerste plaats (het mag nog!) een heel mooi, gezond en creatief 2015 wensen! Ik hoop, dat het veel beter gaat met je knie en je heel wat kilometers kan gaan maken. Het lijkt trouwens het jaar van het afmaken te worden,2015, want ik lees het al bij velen. En hier is het niet anders ;)
BeantwoordenVerwijderenHeel veel plezier met je prachtige projecten! Groetjes van Ageeth
Succes met het trainen
BeantwoordenVerwijderenen nog van Harte gefeliciteerd
Wat is je quilt mooi
Groetjes uit zweden