maandag 16 februari 2015

Nieuwtje

En dit is mandje 6, maar een mandje deze week,helaas geen tijd gehad om meer te doen.

Het wordt een beetje eentonig denk ik om te zien, dus zal ik voorlopig niet meer zo vaak bloggen tot er weer een paar mandjes af zijn.


Basket 6 is ready. When I have to show some more basket, then will return with a blogpost.





Toen ik vorige bij haar, was, vertelde ze me een leuk nieuwtje;


Irene Blanck gaat een workshop van 2 dagen geven in Zwijndrecht op 28 en 29 april,de workshop is voor haar patroon Auntie Green, en de 2e dag kan er een blok gemaakt worden van haar quilt Message in a bottle. Omdat ik het patroon van de Auntie Green heb, maar er nog niet aan durf te beginnen is dit een geweldige buitenkans, dus ik heb me direkt opgegeven.

Heb je ook interesse,kijk even op de link (en ik heb geen aandelen hoor) vind het alleen een buitenkansje dat zij naar Nederland komt, ben een grote fan van haar werk.


Fijne dag vandaag, have a nice day.

groetjes van Tilly

6 opmerkingen:

  1. Super Tilly! Ik ga je nu eindelijk ontmoeten!!! Hetzelfde geldt dus voor mij.Had het patroon al, maar er kwam telkens iets tussen.đŸ˜‰. Maar nu Irene komt, was dit de ideale gelegenheid om het patroon uit de kast te halen.
    Wat leuk, dat jij ook komt!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige quilt, leuk dat je naar de workshops gaat en je mandje vind ik ook zo geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige quilt ga je maken en je blok is heel erg mooi, laat maar gerust zien hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dat je naar de workshop gaat het patroon ziet er prachtig uit . Je mandjes laat je gewoon zien hoor, vind ze iedere keer weer mooi.!!!!Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind ik ook hoor! Laat die manden maar gewoon zien,ze zijn erg leuk met die kleuren.
    Het is een prachtige quilt die je gaat maken,wat leuk dat je dan een workshop kan volgen en leerzaam natuurlijk.
    Veel plezier alvast!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor jullie lieve reacties, dacht dat het een beetje saai werd. Maar zal de mandjes een voor een laten zien. groetjes aan allemaal Tilly

    BeantwoordenVerwijderen