De Floral Beauty quilt naar een ontwerp van Irene Blanck is ook afgekomen, de keuken fleurt er helemaal van op. Dit was een bom van Inger (klik)
The Flora Beauty quilt, designed by Irene Blanck has been finished.
Nu nog de sweet sixteen blokken aanelkaar zetten, en dan lig ik weer een beetje op schema, kan ik weer wat nieuws gaan beginnen. (verslaafd? welnee, alleen erg leuk om te doen.)
Fijne dag vandaag, Have a nice day!
groetjes van Tilly
The Flora Beauty quilt, designed by Irene Blanck has been finished.
Nu nog de sweet sixteen blokken aanelkaar zetten, en dan lig ik weer een beetje op schema, kan ik weer wat nieuws gaan beginnen. (verslaafd? welnee, alleen erg leuk om te doen.)
Fijne dag vandaag, Have a nice day!
groetjes van Tilly
Beautiful!
BeantwoordenVerwijderenWow, wat ziet dat er prachtig en fleurig uit, succes met de rest
BeantwoordenVerwijderenHelemaal geweldig, echt heel vrolijk!
BeantwoordenVerwijderenZelf wil ik ook weer wat meer kleur gaan gebruiken ben het een beetje zat met somber en donker...
Als ik jouw quilt zie denk ik jaaaa voorjaar!
groetjes van Marijke
Wat is hij mooi geworden!!!!
BeantwoordenVerwijderenHij is prachtig en brengt het voorjaar in huis.
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie vrolijke quilt.
BeantwoordenVerwijderenMooie fleurige quilt ! ! !
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Hennie.
O wat een schitterend quilt
BeantwoordenVerwijderenFijne dag groetjes Joke
Geweldig, wat is je Floral Beauty een beauty geworden!
BeantwoordenVerwijderenDaar vrolijkt een mens echt van op, met dit gure weer.
En wat ga je snel, met je affo's, echt super!
Groetjes van Ageeth