donderdag 24 mei 2012

Henrietta Whiskers finished!




Het is gelukt, de  free BOM Henriette Whiskers van  Bunny Hill (Anne Sutton) is af.
Heb er met heel veel plezier aan gewerkt en het resultaat mag er zijn.  Hij gaat mee naar het vakantiehuis in Frankrijk en mag daar in  volle glorie hangen.



Finished the free BOM from Bunny Hill called Henrietta Whiskers, was so much fun to work on it.
Now it will get a place in our holliday home in France.



(ps. het randje on de quilt is van de Kittens Tale, die even dienst deed als design wall.)



Fijne dag vandaag/ Have a nice day!
Tilly




7 opmerkingen:

  1. Er viel een diepe stilte hier. Wat een prachtquilt. In alles. Mijn vingers jeuken nu om hem ook te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is helemaal prachtig geworden,
    daar kun je heel trots op zijn! Hij
    zal vast en zeker mooi hangen in jullie huisje! Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, wat een gezellige uitstraling heeft deze quilt!! Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem heel mooi geworden, zo met die kleuren. Leuk hoor.

    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooohhh, wat is ze prachtig geworden. Daar zal het Franse huis blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig geworden, gefeliciteerd met je affo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd is dit geworden
    Fijne Pinksteren groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen