zondag 6 mei 2012

 Geen Dear Jane update, we zijn weer even in NL en alles ligt in het vakantiehuis, nog wat afwerkingen doen en dan heb ik rij J ook af, zal ze binnenkort tonen.

Ben wel gisteren naar Veldhoven geweest, zonder fototoestel, helaas vergeten. Maar er waren prachtige quilts te bewonderen. De kleurstellingen van de Japanse quilts zijn prachtig om te zien, en zo perfekt gemaakt geweldig.






Heb nog wel  een paar hebbedingetjes meegenomen, een applecore stempel van Quilt it en Dotty en perspex mallen voor Grandma's flower garden bij de Haan en Wagemaker. Misschien dat ik dan eens door mijn
voorraad lapjes heenkom.


Er staat voor as zaterdag nog een uitje op het programma, de trunkshow van "Supergoof" in de Quilthoeve in Naaldwijk.


Fijne dag vandaag!

Tilly

4 opmerkingen:

  1. Jammer dat ik dat niet geweten had, ik was gisteren ook in Veldhoven. Dan hadden we koffie kunnen drinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je mooie aankopen gedaan in Veldhoven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke hebbedingetjes heb je gekocht, de applecore stempel, heb ik in Zwolle mee in de hand gestaan en niet gedaan (lol) ben benieuwd hoe hij jou bevalt. Voor mij is Veldhoven te ver reizen, maar ik lees alleen maar leuke dingen erover. Veel plezier volgende week met "Supergoof".

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en handige spulletjes heb je ge-
    kocht in Veldhoven! Ik was er dus ook
    op zaterdag en heb er weer enorm van
    genoten.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen