vrijdag 30 september 2011

Sweet sixteen

Vandaag alweer blok 6 binnengekregen van de Sweet Sixteen Bom, Zodra Henrietta Whiskers af is, ga ik hier mee verder, met alle wolletjes is dat echt een herfst werkje. Alleen is het gelukkig hier nog heerlijk warm plus minus 27 graden.

Received today already the 6th block of the sweet sixteen bom Primitive gatherings,
You really have to look to their  website, so much loveley projects. 
So After Henriette Wishkers has been finished, then will start again with the sweet sixteen bom.
 
       






                                   De afgelopen dagen ziijn we druk geweest met hout zagebn en dit op te bergen           in  het houthok. DH heeft een aantaal dode bomen uit de boomgaard omgezaagd, dus we zitten er van de winter weer warmpjes bij.

Last few days we were busy to  collect some wood for winter. Some dead trees from the appleyard will end their live in our fireplace in winter.
 Fijne dag vandaag / Have a nice day
Tilly

3 opmerkingen:

  1. Prachtige wolletjes krijg je binnen voor dit project! Bij een knappend haardvuurtje en lekker
    guur weer buiten, moet het heerlijk zijn om hieraan
    te werken!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee om eerst de hele achtergrond te maken, ik vind het erg leuk worden. Het is ook een erg mooi patroon.
    Gelukkig hebben wij nu ook heerlijk weer.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke stapel hout en wat een mooi blok met wolletjes heb je ontvangen. Het ziet er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen