zaterdag 24 september 2011

Henrietta blok 2 en 3

Na een klein weekje werken op het dak,zijn we weer met de voetjes op de grond. We hebben de afgelopen 2 weken totaal 8 meter daklatten vervangen en dakpannen vervangen. Nog 6 meter te gaan en is onze gite weer helemaal gerenoveerd.

Ondertussen toch 's-avonds nog wat gewerkt aan de Henrietta bom. Ben je geinteresseerd in deze bom, dan kan je de linker button op mijn blog aanklikken. De patronen zijn tm december beschikbaar,daarna zijn ze te koop, volgens info op de site van Bunny Hill.

De pompoenen in onze groentetuin zijn ook bijna rijp en kan er weer pompoensoep gemaakt gaan worden.



Ook de eekhoorns zijn in onze tuin druk bezig om de wintervoorraad aan te leggen, heb ze niet met een wagentje zien lopen.Ze gaan zo snel dat ik geen tijd heb om de camera te halen, misschien lukt het me binnenkort.


We have renovated 8 meters of rooftop of our guesthouse the last 2 weeks. So still 6 meters to go and the whole rooftop is renovated. Only to finish our own home, but that will be next year.

In the evening finished these 2 blocks of the Henrietta Whiskers bom. If you are interested in this bom, just click the left button on my blog and you will see the site of Bunny Hill. The patterns are available just till end of this year,after this they can be bought. according to the information of the Bunny Hill site.

The squirrels are alsy very busy in our garden, they are searching for food for the cold winter, but haven't see any squirrel with such a car.

So I am going further with block 4.

Have a nice weekend/ Fijn weekend toegewenst!

Tilly

2 opmerkingen:

  1. Mooie blokken en wat een mooie stoffen hebben jullie gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi! Greetings from Finland!! It's lovely! Your blog is very nice!

    BeantwoordenVerwijderen