zondag 11 september 2011

Henrietta

Om weer even iets helemaal anders te maken, ben ik begonnen met de gratis BOM Hentietta Whiskers van Bunny Hill. Vind het een leuke quilt voor de herfst.

Had nog 2 layer cakes en een jelly rol liggen , dus ben maar van start gegaan. De quilt bestaat uit 9 blokken, dus ik ga maar eerst de blokken maken om te zien of ik uitkom met de stofjes,en daarna gaat het appliqueren beginnen.



To do something totally different, started with the free bom of Buny Hill called Henrietta Whiskers. Had in my stash 2 layer cakes and a jelly roll, so started with making of the blocks.
There are 9 blocks and will sew them first to see if the colors match and have sufficient fabric. after that will start with the applique.





 Dit zijn alvast de eerste 2 blokken.
Nog 7 te maken, het gaat best wel snel want het zijn allemaal vierkanten en rechthoeken.


blok2
blok 1






These are the first 2 blocks still 7 to go. will show them later on.



Have a nice day / Fijne dag vandaag!
Tilly



5 opmerkingen:

  1. Je kleuren vind ik prachtig, ben benieuwd hoe het er uit komt te zien.
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die staat ook op mijn wishlist. Jouw kleurenkeuze is super. Ik moet ze nog bijeen gaan zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet zo eens kijken over welke quilt het gaat. Je kleuren zijn natuurlijk super mooi. Succes verder ik ga je blog maar eens volgen,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net je bom opgezocht hij is leuk! Errug leuk nou dat wordt dus helemaal toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er goed uit en wat leuk dat je hem ook gaat maken ik vind je stofkeuze ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen