maandag 12 juli 2010


Vandaag is het ook hier op het franse platteland weer een beetje koeler,de moestuin is  weer voorzien van een frisse slok water, de tomaten zullen binnenkort wel rijp zijn.
Ben nog steeds bezig om  m'n weblog te voorzien van allerlei  projekten die ik in de loop der tiid gemaakt heb.
De linker stitchery is  ontworpen door Kathy Schmitz  USA en de rechter is  van Leanne Beasleyn Austr.  ze hebben beiden een heel andere uitstraling maar zijn goed gelukt .

1 opmerking:

  1. Dat redworkje is prachtig. De fot's zijn erg klein, maar de spreuk is goed te lezen. Linksboven in de hoek is dat een boerderij of zo?

    BeantwoordenVerwijderen