zaterdag 10 juli 2010

Dear Jane

Ben op dit moment bezig met rij C, zie hieronder de blokjes die ik al gemaakt heb.



2 opmerkingen:

  1. Ooit hoop ik de moed te krijgen om hier aan te beginnen. Het boek heb ik al. Een idee over de kleuren ook. Maar het ontbreekt me op dit moment echt aan moed om zo'n groot project aan te pakken. Bovendien vind ik ze ook niet altijd even gemakkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen