woensdag 28 juli 2010

Breien

Om toch nog even  volledig te zijn, hier nog een foto van mijn gebreide sprei, die ik vorig jaar
gemaakt heb bij de Wolhemel, die een KAL organiseerde via internet

Zo heb ik mijn breigeheugen weer opgefrist en wie weet welke toekomstige projekten nog van mijn breipennen afrollen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten