Om toch nog even volledig te zijn, hier nog een foto van mijn gebreide sprei, die ik vorig jaar
gemaakt heb bij de Wolhemel, die een KAL organiseerde via internet
Zo heb ik mijn breigeheugen weer opgefrist en wie weet welke toekomstige projekten nog van mijn breipennen afrollen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten