woensdag 28 augustus 2019

Weer terug!

Na exact  4 maanden weer terug op het blog, werd plotseling ziek en  de lust om te quilten was helemaal weg.
Gelukkig gaat het weer de goede kant op.


Was gebleven bij de hexagonnen, en met de hulp van Minnie is de quilt gedubbeld.


Heb dragonflies erop gequilt, wat een leuk effect geeft.


En dit is het resultaat, ben er blij mee.



En Noortje heeft me geholpen met het dubbelen van de vogeltjes, maar is toen heel erg moe geworden. Deze moet nog doorgequilt worden, maar de naaimachine stopte ermee, dus eerst maar laten repareren.


Om iets simpels te maken ben ik begonnen met de quilt beyond the porch van Anni Downs.
Het eerste blok is af en vind het weer leuk om te doen met een klein beetje stitchery.



Het begin is er weer, en laat binnenkort wel weer wat van mijn bezigheden zien.

Wat ik wel jammer vind is dat er steeds minder geblogd wordt, lijkt of iedereen overgestapt is naar Facebook en Instagram, jammer.



Wens iedereen een fijne dag toe, en tot blogs!

Groetjes van Tilly



6 opmerkingen:

  1. Mooi quilt,het blijft jammer dat er zo weinig word geblogd , Facebook en de rest gaat sneller denk ik maar een blog lezen en de foto’s zien blijft gezelliger.
    Hartelijk dank dat je daarvoor de tijd neemt.

    Gr Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer terug bent Tilly, hopelijk ben je weer helemaal beter en heb je weer energie.
    Fijn dat je zoveel hulp van je poesjes krijgt, hoe heb je die opgeleid, is er behalve een quiltschool voor muizen ook één voor katten?
    Je quilt is heel fleurig geworden en hangt daar mooi boven het kastje.
    Nu ben je aan iets simpels bezig schrijf je, maar ik vind het er best nog wel vrij moeilijk uitzien.
    Maar leuk met die borduurtjes er bij.
    Gelukkig zijn er nog wel veel bloggers, maar ja, alles moet snel tegenwoordig...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je meeleest Joke,zal mijn best doen om af en toe wat van mijn bezigheden te laten zien.
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om je berichtje op mijn blog te zien en daardoor het jouwe te ontdekken! Ik ga maar eens rondstruinen op je blog om te kijken wat je zo allemaal doet! Groeten, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je weer terug bent in blogger-land. Ik had je al een poosje gemist, maar gezondheid gaat voor alles. Gelukkig voel je je alweer wat beter en hopelijk gaat het steeds beter met je. De quilt met de dragonfly's geborduurd of gequilt is schitterend geworden. Kijk ernaar uit hoe de andere quilt gaat worden gequilt. Wens je een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, vrolijke en kleurrijke hexagonnenquilt!

    BeantwoordenVerwijderen