De top is af, vandaag de rand eromheen gemaakt,de quilt is een beetje provisorisch opgehangen, maar hangt recht. Kan nu ook een beetje de 3d effecten zien, en ben best blij met het resultaat.
Morgen maar even tussenvulling halen bij Elly en dan doorquilten.
Ook mijn tussendoor- werkje heeft weer wat blokjes opgeleverd.
Dit zijn de grote sterren,
Een heerlijk werkje om af en toe een sterretje te maken.
Wens iedereen een fijne zondag toe.
Groetjes van Tilly
Wat een mooie sterren en de vrolijke quilt is idd 3d wat leuk en wat is hij vrolijk van kleur.
BeantwoordenVerwijderenLeuk dat de top af is, geeft altijd een voldaan gevoel toch?
BeantwoordenVerwijderenHet lijkt een klein quiltje, maar dat is vaak toch niet zo.
Kan het nergens mee vergelijken daar komt dat door. Maar omdat je het laat doorquilten zal het toch wel een grote quilt zijn.
Je sterren zijn zo mooi. Quilters houden van sterren (en van hartjes)
Prachtig, de prisme-top!!!De kleuren zijn erg goed gekozen. En de tussen-door-blokken, wat mooi, lijkt mij heel bewerkelijk!!! Vooral die kleine sterretjes!
BeantwoordenVerwijderenLaatst per abuis jou reactie op mijn blog verwijderd, excuses daarvoor.
Groetjes en een fijne week gewenst!
Wat een mooie kleurrijke quilt is dat geworden.Nog een hele klus te gaan dat doorpitten maar wel een gezellig werkje.
BeantwoordenVerwijderenDE verschillende sterren lijken mij ook leuk om te doen steeds weer een stofje met een ander motief werkt wel verfrissend.
Groeten.
Marga