Alle blokjes zijn af, en nu rangschikken en kijken of alles goed ligt. Het makkelijkst vind ik om er dan een foto van te maken, en dan te kijken.
Nadat alles volgens wens ligt, zijn ze aanelkaar gezet.
En dan de rand er omheen. Heb voor de rand de stof little sweetheart van Edyta Sitar gebruikt, vond die er goed bij passen.
De broodbakmachine was stuk, dus 2 broden met de hand gemaakt en gelukt! helemaal trots.
Tot blogs maar weer, wens iedereen een fijne dag toe.
groetjes van Tilly
Nadat alles volgens wens ligt, zijn ze aanelkaar gezet.
En dan de rand er omheen. Heb voor de rand de stof little sweetheart van Edyta Sitar gebruikt, vond die er goed bij passen.
Ben helemaal blij met het resultaat, nu nog quilten, dus komt op de stapel te liggen, maar het wordt een voorjaarsquiltje, dus ik heb nog even de tijd.
De broodbakmachine was stuk, dus 2 broden met de hand gemaakt en gelukt! helemaal trots.
Tot blogs maar weer, wens iedereen een fijne dag toe.
groetjes van Tilly
Hahaha! Voor je het weet is het voorjaar hoor! Maar het is een leuke gezellige top geworden. Die rand staat er heel lief bij.
BeantwoordenVerwijderenZou ook leuk zijn voor een kinderkamer.
Wat een leuke quilt is het geworden. Leuke mooie kleuren en stoffen.
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie top van je vogeltjes. Die rand is perfect!
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend
Mooi gemaakt, je top, en de randstof heel smaakvol erbij gekozen! Je brood ziet er trouwens ook smaakvol uit...
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Ageeth.
Ze blijven leuk, de vogeltjes. Nu moeten ze overwinteren, tot de tijd daar is dat je ze gaat quilten. Fijne dag!đŸ¤—
BeantwoordenVerwijderenYour bird quilt looks lovely, a happy quilt! I've been reacquainting myself with making bread by hand instead of a mixer and I'm enjoying it! Your bread looks delicious.
BeantwoordenVerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenHeel mooi Tilly. Vrolijk met die rand eromheen. Groetjes Els
BeantwoordenVerwijderen