Vogel nummer 11 is ook afgekomen, mag nu met nummer 12 verder, en dan alles inelkaar zetten.
Het is bijna jammer dat alle vogeltjes al weer af zijn.
Voor de quilt zijn heel veel rondjes nodig, dus daar ben ik nog wel even mee zoet.
Bird no 11 is ready, just have to start with the last one, and after that, have to made lots of circles.
Vooral met het stempeltje van Jeanneke gaat het heel snel.
Last days made 29 stars for the Strawberryfields quilt. It is so easy to sew with the stamps from Jeanneke.
Have to make some more, and after that the squares, just have to choose the right colors.
Wens iedereen een fijn weekend toe, have a nice weekend!
Groetjes van Tilly
Wat een leuk vogeltje weer.
BeantwoordenVerwijderenIk ben gek op oatronen van Irene Blanck.
Hoop dat er snel weer eens een boek verschijnt.
Ook weer een enig blokje geworden. Wat leuk hè, vogeltjes, daar kan je net als bij hartjes, eindeloos mee doorgaan.
BeantwoordenVerwijderenHeb jij ook voor de rondjes van die handige ronde malletjes?
Dan worden de rondjes mooier en het werkt makkelijker.
Wat een leuke quilt zal dat straks worden, met al die mooie, vrolijke vogeltjes bij elkaar. Veel plezier met rondjes-maken, een leuk werkje vind ik. Ik gebruik geen "koop"malletjes, maar maak ze zelf: even iets meer werk, maar daarna kun je ze eindeloos hergebruiken en je kunt heel veel rondjes tegelijk maken. De Strawberry Fields is ook een heel verleidelijk patroon; leuk "tussendoor" project en fijn om mee te nemen.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Ageeth.
Wat een leuk vogelblok. De sterren worden ook erg mooi met die tere kleuren. Groetjes Conny
BeantwoordenVerwijderenIk schreef het al eerder, maar ik vind je vogelblokken heel erg leuk en vrolijk.
BeantwoordenVerwijderenHet wordt vast een prachtige quilt.
Fijn weekend.
Groetjes Marja
Weer een mooi vogelblokje af, ziet er prachtig uit. Ook je sterren doen het goed. Fijn weekend Tiny
BeantwoordenVerwijderenSuch a pretty bird!! Your stars are such lovely colours.
BeantwoordenVerwijderen