zondag 25 september 2016

schilderen

Dit zijn even mijn werkgereedschappen, dus geen naald en draad, maar verfkwasten/rollers en verfhandschoenen.

These are my tools at the moment,have to paint the window hatches.


En dit is het verfatelier, het huis beschikt over veel ramen, dus veel licht, maar ook luiken (volets) als bescherming tegen de felle zon en eventueel kou.


Maar soms hebben ze een opknapbeurt nodig,en ze worden allemaal voorzien van een plastic onderstrip ter bescherming tegen de regen.


And this is my painting room with lots of wood to be painted.
De hortensia begint nu ook uitgebloeid te raken, maar vind deze kleur ook erg mooi.


The flowers  begins to color to autumn,love these colors, as I also love autumn.






Received 2 books with lots of nice projects in ,which I like to make once.
The book of Yoko Saito with lots of scrap patterns,
En deze 2 boeken heb ik aangeschaft, waar veel wil ik maken projecten te bewonderen zijn.















En de dames doen onder protest een klein dutje, want het jachtseizoen is weer geopend, en ze zijn nu best wel in de buurt compleet met jachthonden, dus even oppassen voor de poezenstaartjes.

The ladies having a kittynap, under protest, it is too dangerous for them as the hunting season has begun, and there a lots of dogs in the vincinity, so we have to be carefully. But in the afternoon all  will be quiet.

Have a nice day!

Fijne zondag toegewenst.


Groetjes van Tilly

5 opmerkingen:

  1. Succes met verven. ja zo af en toe moet het gebeuren, hier et alles wat moest gehad. Prachtige boeken heb je aangeschaft , daar staan vast prachtige projecten in. Zo te zien slapen de poezenbeesten even, nu maar zorgen dat ze niet buiten komen. Nog een fijne zondag groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met schilderen een hele klus maar dan is het weer mooi. Mooie kleur verf gebruiken jullie. Je hebt ook erg mooie boeken aangeschaft ben benieuwd wat je eruit gaat maken. En ach de poezenbeestjes zo lief ik zou ze ook in de buurt houden je weet maar nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Straks zijn je luiken weer mooi opgeknapt, en kun je in de herfstmaanden weer met een goed gevoel met naald en draad aan de slag!
    Die boeken lijken mij ook een heerlijke bron van inspiratie.
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou toch liever met die mooie quilts uit die boeken bezig zijn dan met de verfkwast, maar ja dat moet soms gebeuren hè?
    Hè bah, het jachtseizoen geopend? Arme poesjes moeten dan binnenblijven, dat snap ik. Anders zien ze de poes voor een konijn aan :-( :-( :-(
    Sterkte met het schilderwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. i like the colour you're using to paint your fence. the new books look wonderful, full of inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen