En mandje no. 9 is ook weer afgekomen, het is wel een gepriegel om 7 blaadjes onder een vrij kleine bloemknop te krijgen,maar het is gelukt.
Basket no 9 has been finished, there are so many items in the basket and the space is limited,but succeeded to get all on the block.
Verder ben ik druk met de voorbereidingen-huiswerk- voor de Auntie Green workshop van Irene Blanck, en daar gaat heel wat bias tape inzitten.
Further I am busy to make lots of bias tape for the Auntie Green workshop from Irene Blanck.
Wens iedereen fijne paasdagen toe, en het mooie weer zit er aan te komen.
Happy Easter for you.
Groetjes van Tilly
Basket no 9 has been finished, there are so many items in the basket and the space is limited,but succeeded to get all on the block.
Verder ben ik druk met de voorbereidingen-huiswerk- voor de Auntie Green workshop van Irene Blanck, en daar gaat heel wat bias tape inzitten.
Further I am busy to make lots of bias tape for the Auntie Green workshop from Irene Blanck.
Wens iedereen fijne paasdagen toe, en het mooie weer zit er aan te komen.
Happy Easter for you.
Groetjes van Tilly

Geweldig je bassket, het lijkt me inderdaad een gepriegel al die bloemetjes eronder te krijgen, maar het is je goed gelukt. Wat een bias moet je maken, ben heel benieuwd. Jullie ook hele fijne Paasdagen. Groeten Tiny
BeantwoordenVerwijderenLeuk mandje heb je weer gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes en fijne paasdagen.
Fijne paasdagen vanuit Zweden
BeantwoordenVerwijderenwat een ontzettend mooi mandje. Alsnog zalig Pasen.
BeantwoordenVerwijderenBeetje late reactie door drukke Paasdagen, maar ik wil je wel laten weten, dat je nieuwste mandje weer supermooi geworden is! En je hebt al flink wat meters gemaakt met je biais-huiswerk! ik zal er ook snel eens aan gaan beginnen...
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Ageeth