zaterdag 11 april 2015

Basket 10

En dit is alweer mandje no. 10 geworden, het begint alweer aardig op te schieten, het leukste van alles is om de verschillende stofjes bijelkaar te zoeken, en te kijken of de kleuren een beetje op elkaar afgestemd zijn.



This is already English Basket no. 10, to pick the matching colors  is the funniest thing to do.








En dit zijn ze allemaal op een rijtje



These are all the baskets which has been finished yet, so going to start no.11.



Fijn weekend/have a nice weekend
Groetjes van Tilly

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er al leuk uit! Hoeveel mandjes moet je maken ?
    Ik vind dat vaak het moeilijkst, de stofjes bij elkaar vinden.
    Fijn weekend!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er echt de vaart in, en al weer is het een heel eeg mooi mandje geworden. En zo alle mandjes bij elkaar is echt smullen en indrukwekkend mooi!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie mand en wat mooi ze allemaal bij elkaar te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie bloemenmandjes. Zo vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen