Van het quilten komt niet veel terecht, ben druk met andere zaken en het opvoeden van twee kitties.
Maar het geheel wordt wel leuk. Dacht dat de lichte kleuren tussen de bloemen het een fletse uitstraling zou geven, maar valt erg mee. Ben niet zo gewend om met lichte kleuren te werken, maar het is leuk om iets anders eens te proberen.
Almost two rows sewed together, like te colors, the light fabrics is something different to me but it works well with the flowers.
De meisjes poes hebben nog problemen met het op tijd naar de kattenbak gaan, als je samen in een lappenmandje zit te rommelen en stoeien, dus al mijn blokken van de shoreham stars zijn uitgewassen.
The kitties forget sometimes to go to the cat toilet, so all my blocks are drying after washing.
Ben nog steeds aan het twijfelen of de rode kleur van de rand niet te licht is tov het hart van de sterren.
Wat vinden jullie?
Still doubting about the light red of the dogtooth border, is it not too light,as the heart of the stars are
dark. What do you thing, please advise me.
And the kitties are busy with a toiletroll. Waar een toiletrol niet goed voor is.
Groetjes van Tilly
Have a nice day/ fijne dag vandaag!
Hoi Tilly, ik vind de rode rand rond de sterren niet te licht. Volgens mij zal het het eindresultaat straks oplichten.
BeantwoordenVerwijderenEn ook die sterren van de eerste foto's vind ik prachtig. Beetje oud vergrijst lijkt het wel.
En als je de kittens moe bent, mogen ze wel een tijdje in Huize Bietje logeren hoor.
Mooi contrast tussen de fleurs zal vast prachtig staan.
BeantwoordenVerwijderenFijne dag,
groetjes van Marijke
Ik vind de rand juist heel helder, ik denk dat je het in z'n totaliteit moet zien , maar het is wel een sterke kleur. Succes met je kittens vind het leuke beestjes.Ja en je tijdsgebrek...... daar heb ik ook geen antwoord op. Groeten Tiny
BeantwoordenVerwijderenWat word het mooi Tilly en wat een heerlijke donderstenen
BeantwoordenVerwijderenFijn weekeinden en groetjes uit Zweden