vrijdag 12 september 2014

Fleurs

Het is hier al weken heerlijk weer, echt een 2e zomer, en de lucht is net zo blauw als de luiken van het huis.

De temperatuur is steeds plus minus 25 tot 29 graden, heerlijk.



The weather is very good, we do have still summer, the sky is just as blue as the wooden closures for the windows.


Love it!






Ondertussen heb ik nog een aantal randen met bloemen aanelkaar kunnen zetten. De meisjes poes worden wat rustiger,dus kan denk ik snel weer een randje eraan toevoegen.




The little kitty girls are really quiet now, so can work a bit more on my quilts.




Laatst had ik een gesorteerd mapje naalden van Bohin, en naald nummer 11 vond ik helemaal perfekt om mee te werken, het oog is niet te klein. Dus maar een paar mapjes besteld bij  Rascol (klik). En voor de prijs hoef je het ook niet te laten (15stuks voor  1,95)



Found a nice needle to  stitch with number 11 Long Sharps from Bohin, really love the needle and the eye is not too small.


Zo ga nog even van het zonnetje genieten, en de dametjes slapen verder.

Going to enjoy the sun, and the girlies are sleeping.


Have a nice day!

Groetjes van Tilly


3 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n nazomertje, hier is het ook heerlijk weer. Je bloemetjes worden heel fleurig, soms moet je even zoeken welke naald je prettig vind, er zit echt wel verschil in. Laat je dametjes maar even lekker slapen en geniet van je zonnetje. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog heerlijk genieten van de nazomer!
    Mooi je blommen randjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hangen je bloemetjes er mooi en fotogeniek bij, zo in het heerlijke Franse nazomer-zonnetje! Goede tip van die naalden, die ga ik eens proberen! En je poezenmeisjes zijn al groot aan het worden... Geniet nog even heerlijk van het mooie weer en je mooie steekjes,
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen