Om met de vraag van Marijke te beginnen, het is prachtig weer, en voor vandaag wordt er 19 graden voorspeld.
Ook kregen we vandaag bezoek van de nieuwe burgemeester van het dorp, na de gemeenteraadverkiezing is er ook een nieuwe burgemeester gekomen, en we hebben nu een vrouw.
Binnenkort komt er een "vin de honeur" om op een receptie officieel kennis te komen maken.
Ondertussen heb ik het eerste blok bijna in elkaar, er moet nog een rand langs met zaagtandjes, maar ik moet nog even op de stof wachten. Het is wel heel erg leuk om een weer wat ingewikkelder blok in elkaar te zetten, tussen al het applique werk.
Kan het blok nog niet strijken voordat alles aanelkaar zit, ben bang dat het gaat lubberen (weet niet of dit nu echt een goed woord er voor is) Als het blok klaar is meet het 50cm in het vierkant. De quilt bestaat uit 5
hele cirkels plus een aantal halve.
Meanwhile almost finished the first block, wating for fabric to make the sawtooth border. The block after finished it measures 50cm square.
The quilt has 5 circles and some half ones.
De golfjes deken is af, er moet alleen nog een rand aangehaakt worden, maar ondertussen ben ik met de volgende bezig,(lijkt wel een verslaving) met granny stripes, het fijne hiervan is dat je dit 's avonds kunt doen bij de tv zonder echt op een patroon te hoeven kijken.
The neat rimple blanket has been finished, just to make a border, but like to make these blankets, so started a new one called granny stripes.
Wens iedereen een fijne dag toe!
Have a nice day!
Groetjes van Tilly
Ook kregen we vandaag bezoek van de nieuwe burgemeester van het dorp, na de gemeenteraadverkiezing is er ook een nieuwe burgemeester gekomen, en we hebben nu een vrouw.
Binnenkort komt er een "vin de honeur" om op een receptie officieel kennis te komen maken.
Ondertussen heb ik het eerste blok bijna in elkaar, er moet nog een rand langs met zaagtandjes, maar ik moet nog even op de stof wachten. Het is wel heel erg leuk om een weer wat ingewikkelder blok in elkaar te zetten, tussen al het applique werk.
Kan het blok nog niet strijken voordat alles aanelkaar zit, ben bang dat het gaat lubberen (weet niet of dit nu echt een goed woord er voor is) Als het blok klaar is meet het 50cm in het vierkant. De quilt bestaat uit 5
hele cirkels plus een aantal halve.
Meanwhile almost finished the first block, wating for fabric to make the sawtooth border. The block after finished it measures 50cm square.
The quilt has 5 circles and some half ones.
De golfjes deken is af, er moet alleen nog een rand aangehaakt worden, maar ondertussen ben ik met de volgende bezig,(lijkt wel een verslaving) met granny stripes, het fijne hiervan is dat je dit 's avonds kunt doen bij de tv zonder echt op een patroon te hoeven kijken.
The neat rimple blanket has been finished, just to make a border, but like to make these blankets, so started a new one called granny stripes.
Wens iedereen een fijne dag toe!
Have a nice day!
Groetjes van Tilly
Heerlijk voorjaars- logje
BeantwoordenVerwijderenGroetjes uit Zweden
Oohhh, ja hè, wat is dat hier schitterend met al die bloeiende bloesems en het mooie weer. Ook ons dorp heeft een nieuwe burgervader, we horen nog wanneer de inauguratie zal zijn. Ga lekker genieten, doen wij ook!
BeantwoordenVerwijderenYour quilt block is very beautiful. The weather in your area looks beautiful too, Happy quilting!
BeantwoordenVerwijderenWauwh!!! wat wordt dat een mooi blok. Prachtig je voorjaarsfoto, hier wordt het ook per dag groener. Fijn weekend Tiny
BeantwoordenVerwijderenWat een mooi blok.
BeantwoordenVerwijderenWat een mooi blok, de stof keuze doet het heel goed bij dit patroon, ik haak ook een golfjes deken en is inderdaad erg leuk om tussendoor aan te haken.
BeantwoordenVerwijderenGroet Miny