Het is de afgelopen weken druk geweest met.... schilderen, en als je van donker naar wit wil, moet je dat een paar keer overschilderen, maar het werk zit er weer op, de ramen, de schuifpui kunnen weer tegen een stootje.
The last weeks I was very busy with painting the house, was in a 'spring-cleaning' mood.
Fortunately everythin has been finished.
En het goede nieuws; nog 20 blokjes te gaan met het doorquilten, en dan alleen de rand nog.
And the good news 20 blocks to go and after these I can start with the border blocks.
En gisteren even bij Willeke (klik) langs gegaan, geinspireerd door de leuke blogberichten van Juud, was ik nieuwsgierig geworden, en we moesten daar in de buurt zijn.
Yesterday visited a quiltshop in a famous area with lots of apple trees which are now covered with blossom.
Rond deze tijd is het prachtig om daar rond te rijden, alle bomen staan in bloesem, het ligt namelijk in de Betuwe, en fort Everdingen is vlakbij.
Het was een gastvrij onthaal met een kopje thee erbij, en een praatje gemaakt met de dames van de bee.
En natuurlijk wat lapjes gekocht, maar dat laat ik de volgende keer weer zien.

Fijn weekend toegewenst/ Have a nice weekend!
The last weeks I was very busy with painting the house, was in a 'spring-cleaning' mood.
Fortunately everythin has been finished.
En het goede nieuws; nog 20 blokjes te gaan met het doorquilten, en dan alleen de rand nog.
And the good news 20 blocks to go and after these I can start with the border blocks.
En gisteren even bij Willeke (klik) langs gegaan, geinspireerd door de leuke blogberichten van Juud, was ik nieuwsgierig geworden, en we moesten daar in de buurt zijn.
Yesterday visited a quiltshop in a famous area with lots of apple trees which are now covered with blossom.
Rond deze tijd is het prachtig om daar rond te rijden, alle bomen staan in bloesem, het ligt namelijk in de Betuwe, en fort Everdingen is vlakbij.
Het was een gastvrij onthaal met een kopje thee erbij, en een praatje gemaakt met de dames van de bee.
En natuurlijk wat lapjes gekocht, maar dat laat ik de volgende keer weer zien.

Fijn weekend toegewenst/ Have a nice weekend!
Soms is klussen echt nodig, en het is niet echt leuk, maar het knapt er allemaal weer lekker van op. Gelukkig heb je ook nog tijd gehad om te quilten en om even een bezoekje aan een quiltwinkel te brengen, dat geeft weer energie! Ik ben ook nog nooit in die winkel geweest, maar het ziet er
BeantwoordenVerwijderenveelbelovend uit.
Fijn weekend en groetjes van Ageeth
Heerlijk als het kluswerk er op zit, en dan weer aan de slag met quilten, fijn dat je zo opschiet en alleen de rand nog hoeft.
BeantwoordenVerwijderenHet ergste heb je weer gehad, lees ik zo, nu weer verder met doorpitten, de laatste loodjes. Ben benieuwd wat je met je nieuwe stofjes gaat doen. Fijn weekend Tiny
BeantwoordenVerwijderenWat geweldig dat je jane bijna af is. En ja klussen ook erg leuk om te doen.
BeantwoordenVerwijderen