Op dit moment zijn we druk met het snoeien van de appelbomen in de boomgaard,
we hebben er plusminus 10 gedaan, en het restant zal volgend jaar gebeuren, nog even de takken
opruimen en verbranden en dan zit dit werkje er ook op.
At this time we are busy to prune the appletrees, already 10 done, the other trees will be pruned next year.
Blok 9 van de Sweet Sixteen bom is af, gemaakt met wollen stofjes, het goede voornemen is om deze blokken toch dit jaar af te krijgen.
Block 10 of the Sweet Sixteen bom design is from the Laundry Basket and the bom from Lisa Bongean (Primitive Gatherings) Busy with number 11, so hereafter 5 blocks to go, wanted to be finished this year
Heb ondertussen van "Le comptoir des fees" mijn benodigdheden ontvangen voor de Marker witwerk-lap
en heb al aan een kant een open zoom gemaakt. Heb je interesse, klik dan de foto linksboven aan
Marker Handwerk.
Meanwhile received my cotton skeins for the Marker embroidery, when you are interested click on the photo above left for more information
En mijn winterborduurtje begint ook aardig op te schieten, ben nog niet op de helft maar het is erg leuk om te maken en de kleuren zijn perfekt
Busy with my embroidery from Beth Twist for wintertime.
Vandaag weer verder met het opruimen van het afval.
Fijne zondag toegewenst, have a nice sunday!
Groetjes van Tilly
we hebben er plusminus 10 gedaan, en het restant zal volgend jaar gebeuren, nog even de takken
opruimen en verbranden en dan zit dit werkje er ook op.
At this time we are busy to prune the appletrees, already 10 done, the other trees will be pruned next year.
Blok 9 van de Sweet Sixteen bom is af, gemaakt met wollen stofjes, het goede voornemen is om deze blokken toch dit jaar af te krijgen.
Block 10 of the Sweet Sixteen bom design is from the Laundry Basket and the bom from Lisa Bongean (Primitive Gatherings) Busy with number 11, so hereafter 5 blocks to go, wanted to be finished this year
Heb ondertussen van "Le comptoir des fees" mijn benodigdheden ontvangen voor de Marker witwerk-lap
en heb al aan een kant een open zoom gemaakt. Heb je interesse, klik dan de foto linksboven aan
Marker Handwerk.
Meanwhile received my cotton skeins for the Marker embroidery, when you are interested click on the photo above left for more information
En mijn winterborduurtje begint ook aardig op te schieten, ben nog niet op de helft maar het is erg leuk om te maken en de kleuren zijn perfekt
Busy with my embroidery from Beth Twist for wintertime.
Vandaag weer verder met het opruimen van het afval.
Fijne zondag toegewenst, have a nice sunday!
Groetjes van Tilly
Wat een mooi winterborduursel maak je, en ook je blokken van de Sweet Sexteen zien er prachtig uit. Succes met het opruimen en nog een fijne dag. Tiny
BeantwoordenVerwijderenOok aan het Marker borduurwerk. Leuk. We zijn met velen. Je blokken zijn mooi en je borduurwerk ook.
BeantwoordenVerwijderenJe bent met prachtige dingen bezig!
BeantwoordenVerwijderenAllemaal heel erg mooi, helemaal mijn
smaak. Zowel de sweet-16-blokken als
het winterborduurtje, ik vind het geweldig mooi! Wat gaaf, dat je aan
de Marker linten gaat beginnen, en je
open zoom is alvast goed gelukt!
Groetjes van Ageeth