De top is af! Het was nog even een werk om alle driehoekjes eraan te zetten, maar het is gelukt.
Top has been finished, the border was quite a work but succeeded.
Ontwerp is van Irene Blanck.Designed by Irene Blanck.
Omdat de herfst in aankomst is, heb ik ook nog een paar herfst borduurtjes gemaakt
De eekhoorntjes zijn van Simone, The squirrels are from Simone
Beth heeft onderstaande freebee gegeven, die je kan downloaden op haar blog
This is a freebee from Beth, which can be downloaded from her blog.
Zo ga nu verder om een mitella te maken voor DH, die gisteren bij het mountainbiken is gevallen,
de tocht was uitgezet op een landgoed van 1.000 hectare (ongelofelijk voor Nederlandse begrippen)
Hij heeft tussen het fietsen door everzwijnen en herten gezien.
Helaas alleen gevallen,maar gelukkig een helm op, dus die heeft de klap opgevangen en zijn sleutelbeen, denk niet gebroken maar erg pijnlijk.
En dit wordt een winter borduurtje, this will be a winter embroidery, will be continued..............
Fijne dag vandaag/ Have a nice day!
Groetjes van Tilly
Top has been finished, the border was quite a work but succeeded.
Ontwerp is van Irene Blanck.Designed by Irene Blanck.
Omdat de herfst in aankomst is, heb ik ook nog een paar herfst borduurtjes gemaakt
De eekhoorntjes zijn van Simone, The squirrels are from Simone
Beth heeft onderstaande freebee gegeven, die je kan downloaden op haar blog
This is a freebee from Beth, which can be downloaded from her blog.
Zo ga nu verder om een mitella te maken voor DH, die gisteren bij het mountainbiken is gevallen,
de tocht was uitgezet op een landgoed van 1.000 hectare (ongelofelijk voor Nederlandse begrippen)
Hij heeft tussen het fietsen door everzwijnen en herten gezien.
Helaas alleen gevallen,maar gelukkig een helm op, dus die heeft de klap opgevangen en zijn sleutelbeen, denk niet gebroken maar erg pijnlijk.
En dit wordt een winter borduurtje, this will be a winter embroidery, will be continued..............
Fijne dag vandaag/ Have a nice day!
Groetjes van Tilly
Je Floral Beauties is echt schitterend geworden, supermooi!
BeantwoordenVerwijderenEn ok erg leuk, de herfstborduurtjes (die van Simone ligt bij mij ook alweer in de huiskamer nu).
Een spoedig herstel gewenst voor je DH!
Groetjes van Ageeth
Beterschap voor je man. De Floral Beautie is echt een beautie geworden.
BeantwoordenVerwijderenDe borduurtjes zijn allemaal even mooi.
Spoedig herstel voor je man,..
BeantwoordenVerwijderenwat een BoeTIE!!!
Beautiful finish, love the colors that you chose.Your embroidery is very beautiful too.
BeantwoordenVerwijderenprachtige top en je borduurtjes zijn ook ontzettend leuk
BeantwoordenVerwijderenJe top is prachtig geworden en je herfstborduursels zien er ook schattig uit. Beterschap met je man, ja een ongelukje zit in een klein hoekje. Gelukkig valt het mee, al doet een kneuzing ook heel veel pijn.
BeantwoordenVerwijderenGroeten Tiny
Wat een prachtige quilt en je borduurwerk is ook al zo mooi.
BeantwoordenVerwijderenIk vind je quilt heeeel mooi ook de kleuren Zo. Je herfstborduurtjes echt voor nu leuk.
BeantwoordenVerwijderen