Een gezellige paasmaandag toegewenst!
Happy Easter monday!
Ben een beetje druk geweest om alle blokken aanelkaar te zetten, maar dat is ook allemaal gelukt.
All the blocks are together now.
En Minou heeft geholpen met het dubbelen van de 2 quilts.
And Minou assisted with sandwiching of the 2 quilts.
Heb nog even naar de tutorial van Conny gekeken, en het sandwichen met de latten is echt aan te bevelen, werkt perfekt.
Looked at the tutorial of Conny for sandwichen with two lats,and is working fine.
Volgende actie: quilten met de naaimachine, Next quilting with the sewing macchine.
Will be continued...........
Fijne dag vandaag! Have a nice day!
groetjes van Tilly
Happy Easter monday!
Ben een beetje druk geweest om alle blokken aanelkaar te zetten, maar dat is ook allemaal gelukt.
All the blocks are together now.
En Minou heeft geholpen met het dubbelen van de 2 quilts.
And Minou assisted with sandwiching of the 2 quilts.
Heb nog even naar de tutorial van Conny gekeken, en het sandwichen met de latten is echt aan te bevelen, werkt perfekt.
Looked at the tutorial of Conny for sandwichen with two lats,and is working fine.
Volgende actie: quilten met de naaimachine, Next quilting with the sewing macchine.
Will be continued...........
Fijne dag vandaag! Have a nice day!
groetjes van Tilly
Ziet er heel mooi uit, maar ik geloof dat Minou nog niet wil dat je de quilt gaat doorpitten, want het ligt wel lekker warm zo, vooral als je de neus buiten de deur steekt. De volgende die ik moet dubbelen wil ik ook proberen met de latten, heb op Conny haar blog al gelezen hoe of het werkt, het gaat bij jou ook heel goed zo te lezen. Succes met quilten Groetjes Tiny
BeantwoordenVerwijderen