zondag 14 april 2013





Na het omzomen van 16,5 meter bies, zijn de quilts afgekomen en liggen ze op de logeerbedden.


Ben helemaal blij met het resultaat, ze liggen royaal over de bedden,en de kleuren  zijn helemaal gelukt.


Laat de gasten maar komen!




Fijne zonnige dag toegewenst,( hier is het 24 graden op dit moment, eindelijk zon en warmte).


groetjes van Tilly


5 opmerkingen:

  1. De quilts liggen er prachtig bij. Je hebt eer van je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden en zo lekker ruim op bed.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!! en je gasten willen straks niet weer weg . Heerlijk de temp. hier is het wel beter maar de beloofde zon moet nog steeds komen.
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend quilt
    Fijne handwerkweek
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende quilts! Heel erg sjiek!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen