Na het omzomen van 16,5 meter bies, zijn de quilts afgekomen en liggen ze op de logeerbedden.
Ben helemaal blij met het resultaat, ze liggen royaal over de bedden,en de kleuren zijn helemaal gelukt.
Laat de gasten maar komen!
Fijne zonnige dag toegewenst,( hier is het 24 graden op dit moment, eindelijk zon en warmte).
groetjes van Tilly
De quilts liggen er prachtig bij. Je hebt eer van je werk.
BeantwoordenVerwijderenPrachtig geworden en zo lekker ruim op bed.
BeantwoordenVerwijderenGroeten Miny
Prachtig!!! en je gasten willen straks niet weer weg . Heerlijk de temp. hier is het wel beter maar de beloofde zon moet nog steeds komen.
BeantwoordenVerwijderenGroeten Tiny
Wat een schitterend quilt
BeantwoordenVerwijderenFijne handwerkweek
groetjes Joke
Schitterende quilts! Heel erg sjiek!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Marijke