dinsdag 15 januari 2013

update sal 1905

De sneeuw is hier goed gevallen en het sneeuwt nog steeds, denk dat er nu wel 20cm is gevallen,maar het ziet er sprookjesachtig uit.


It is snowing! about 20cm. it looks fantastic.



Ben weer bij met de SAL 1905 van Simone, de foto ziet er iets merkwaardig uit, misschien komt het doordat de stof engiszins gekreukt is.


My Sal 1905 from Simone is up to date part 4 has been finished, and now waiting for part 5.
the fabric looks a bit strange, picture is not so very good.



Fijne dag vandaag/ Have a nice day!



groetjes van Tilly

6 opmerkingen:

  1. Wat mooi die sneeuw, hier in het noorden vooral koud en geeeeeen sneeuw (helaas)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is die SAL he, vooral als je het bij kunt houden. Mooi gezicht al die sneeuw, maar wel lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om naar te kijken die mooie sneeuwfoto's. Leuk jouw sal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is er ook een hele berg sneeuw
    gevallen! Prachtig gezicht, maar wat
    een overlast vanmorgen voor alle ge-
    zinsleden op hun werk waren...
    Je SAL wordt een plaatje!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie plaatjes en watis er bij jullie veel gevallen hier een cm of 6. Je sampler wordt ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige fot's met al die sneeuw, wij hebben niets. Je borduurwerkje ziet er toch prachtig uit.
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen