It is snowing! about 20cm. it looks fantastic.
Ben weer bij met de SAL 1905 van Simone, de foto ziet er iets merkwaardig uit, misschien komt het doordat de stof engiszins gekreukt is.
My Sal 1905 from Simone is up to date part 4 has been finished, and now waiting for part 5.
the fabric looks a bit strange, picture is not so very good.
Fijne dag vandaag/ Have a nice day!
groetjes van Tilly



Wat mooi die sneeuw, hier in het noorden vooral koud en geeeeeen sneeuw (helaas)
BeantwoordenVerwijderenLeuk is die SAL he, vooral als je het bij kunt houden. Mooi gezicht al die sneeuw, maar wel lastig.
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk om naar te kijken die mooie sneeuwfoto's. Leuk jouw sal
BeantwoordenVerwijderenHier is er ook een hele berg sneeuw
BeantwoordenVerwijderengevallen! Prachtig gezicht, maar wat
een overlast vanmorgen voor alle ge-
zinsleden op hun werk waren...
Je SAL wordt een plaatje!
Groetjes van Ageeth
Wat een mooie plaatjes en watis er bij jullie veel gevallen hier een cm of 6. Je sampler wordt ook erg mooi.
BeantwoordenVerwijderenPrachtige fot's met al die sneeuw, wij hebben niets. Je borduurwerkje ziet er toch prachtig uit.
BeantwoordenVerwijderenGroeten Tiny