Zo weer een bericht je van me, ben druk in de tuin geweest, en alles staat er nu in wat ik wil, dus ben helemaal blij. Er waren toch een paar planten door de kou doodgegaan, alles was namelijk pas in november aangeplant. En nu maar hopen dat alles aanslaat en gaat bloeien.
Ondertussen is het blog ge-upgraded,moet er nog even aan wennen en zal af en toe aangepast gaan worden.
Was busy in my garden the last two weeks and everything is now ready for spring, and hope everything will be blooming.
Ondertussen nog even een bezoekje gebracht aan Aztec Rose en nog wat aangeschaft natuurlijk,want er is altijd wel iets leuks te vinden.
Wat leuke knoopjes van Lynette Anderson, honden, katten en kippen en een Haan.
Meanwhile paid a visit to Aztec Rose and found these loveley buttons of Lynette Anderson
And a machine applique book and some Australian magazines
en een machine apllique book van Harriet Hargreave met handige tips en 3 Australian homespun tijdschriften, (die in de aanbieding waren)
En ga weer verder met blok 2 van Sweet Sixteen.
FIJNE DAG VANDAAG!
HAVE A NICE DAY! TILLY
Ondertussen is het blog ge-upgraded,moet er nog even aan wennen en zal af en toe aangepast gaan worden.
Was busy in my garden the last two weeks and everything is now ready for spring, and hope everything will be blooming.
Ondertussen nog even een bezoekje gebracht aan Aztec Rose en nog wat aangeschaft natuurlijk,want er is altijd wel iets leuks te vinden.
Wat leuke knoopjes van Lynette Anderson, honden, katten en kippen en een Haan.
Meanwhile paid a visit to Aztec Rose and found these loveley buttons of Lynette Anderson
And a machine applique book and some Australian magazines
en een machine apllique book van Harriet Hargreave met handige tips en 3 Australian homespun tijdschriften, (die in de aanbieding waren)
En ga weer verder met blok 2 van Sweet Sixteen.
FIJNE DAG VANDAAG!
HAVE A NICE DAY! TILLY
Ja, heel herkenbaar, dat werk in de
BeantwoordenVerwijderentuin, het is er echt de tijd voor nu
(ook hier wat struiken, die er echt
al jaren stonden, dood gegaan helaas).
Leuke aankopen heb je gedaan in
Zwijndrecht (woon je trouwens in de
buurt daarvan, dat is dan dicht bij
mij:)) Veel plezier met de Sweet
Sixteen!
Groetjes van Ageeth
Leuke aankopen heb je gedaan, vooral van die knoopjes ben ik helemaal gek. Nu maar wachten op de warmte zodat je tuin kan uitbotten. Succes met de Sweet Sixteen.
BeantwoordenVerwijderenJe blog ziet er trouwens prachtig en heel overzichtelijk uit. Mooi hoor. (was ik vergeten te schrijven)
BeantwoordenVerwijderen