Het 2e blok is ook af. Het werken met de wollen stofjes is echt een feest, het rafelt niet en
je kan de steeltjes van de bloem in allerlei bochten leggen zonder te strijken. Het blok is ongeveer 40cm in het vierkant.
The 2nd block of the Sweet sixteen bom is finished. Working with the woolen fabric is really
a big joy. there are no fringes and the stems can be bend without ironing.
Have a nice day! Fijne dag vandaag!
Tilly
Het blok is weer prachtig geworden,
BeantwoordenVerwijdereneen echt plaatje!
Groetjes van Ageeth
Mooi blok.
BeantwoordenVerwijderenZiet er prachtig uit, en inderdaad werkt wol heel prettig en met jou bloemen van de Sweet sixteen is dat ideaal.
BeantwoordenVerwijderenDit ziet er geweldig mooi uit. Lijkt me zeker ook erg mooi en leuk om aan te werken.
BeantwoordenVerwijderenMooi blok heb je gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Hennie.