dinsdag 22 november 2011

My garden give away, and the winner is..................

My garden is bijn klaar, nog wat kleinigheden en  dan is alles klaar voor de winter. Wel een beetje kaal, maar alle klimrozen, wisteria en jasmijn zijn geplant,dus zal dit wel volgend jaar een fleurige boel gaan worden.

My garden is nearly finished, planted all kind of climbing roses, wisteria and a jasmine, so next year  there will be a lot to see (I hope).



 Onder toeziend oog van Minou heb ik lootjes gemaakt en is er een getrokken,Minou looked carefully, how I made all the names on the paper and folded, and choosed one.


 En Gerda is de gelukkige geworden,hoop dat je  er net zoveel plezier aan beleeft als ik dat gehad heb.

En wie weet als je klaar bent, kan je misschien weer een ander gelukkig maken.


Als je even je n.a.w. gegevens aan mij doormailt, zal ik de patroontjes aan je opsturen.
 (tillyc4@gmail.com)

And the winner is: Gerda.



Many thanks for all your kind reactions given. Bedankt voor alle leuke reakties, en keep on quilting.


Fijne dag vandaag/ Have a nice day!
Tilly


2 opmerkingen:

  1. Gerda van harte gefeliciteerd. En wat een leuke foto van Minou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerda gefeliciteerd en veel plezier ermee, en je tuin is inderdaad kaal zo, maar zoals het spreekwoord zegt , het moet eerst lelijk worden voor dat het mooi wordt. Minou licht heel tevree te kijken, mooie foto.

    BeantwoordenVerwijderen