Helaas geen update van mijn Dear Jane, geen tijd voor gehad, maar heb ondertussen wel weer 4 sticheries af van de Life is Beautiful quilt.
Unfortunately no update of my Dear Jane, but in the meanwhile made 4 stitcheries of the Life is Beautiful quilt.
Totaal nu 19 stitcheries gemaakt, dus nog 13 te maken, begint op te schieten.
Have now a total of 19 blocks still 13 to go.
Als je ze allemaal wilt zien, klik dan even op het LIB album aan de linkerkant.
If you would like to see the other blocks just push the button of the LIB album.
Gebruikt borduurgaren is van DMC variegated kleur 69.
Used yarn is from DMC variegated color 69.
En voor Tiny, ben helemaal gelukkig met mijn loupe brilletje, kan weer borduren zonder me te vergissen en in de verkeerde rij te borduren.
Dit is nog niet af, maar wordt een kerst deurhanger, wordt vervolgd.
Creatief weekend toegewenst, Wish you all a very creative weekend!
Tilly
Unfortunately no update of my Dear Jane, but in the meanwhile made 4 stitcheries of the Life is Beautiful quilt.
Totaal nu 19 stitcheries gemaakt, dus nog 13 te maken, begint op te schieten.
Have now a total of 19 blocks still 13 to go.
Als je ze allemaal wilt zien, klik dan even op het LIB album aan de linkerkant.
If you would like to see the other blocks just push the button of the LIB album.
Gebruikt borduurgaren is van DMC variegated kleur 69.
Used yarn is from DMC variegated color 69.
En voor Tiny, ben helemaal gelukkig met mijn loupe brilletje, kan weer borduren zonder me te vergissen en in de verkeerde rij te borduren.
Dit is nog niet af, maar wordt een kerst deurhanger, wordt vervolgd.
Creatief weekend toegewenst, Wish you all a very creative weekend!
Tilly
Mooie stitcheriers heb je gemaakt ! ! !
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend Hennie.
Mooie stitcheries en je borduurwerk ook al zo mooi.
BeantwoordenVerwijderenJe gaat weer als een speer. Mijn LiB ligt eigenlijk een beetje te verstoffen. Maar voorlopig zal ie toch even moeten blijven liggen. Volgende week is er toetsweek, dus geen tijd voor mij.
BeantwoordenVerwijderenMooi, hoor. Ben erg benieuwd naar je borduurwerk als hij af is.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Mascha
Leuk worden de blokjes en wat een mooi borduurwerkje zo fijntjes prachtig!
BeantwoordenVerwijderenGroeten Miny
Fraaie stitcheries heb je gemaakt voor
BeantwoordenVerwijderende LiB! Lijkt me ook al zo leuk om te
doen, maar ja, je kunt niet alles,
helaas. Die Kerst-deurhanger wordt
ook erg leuk, zo te zien. Ben benieuwd
naar het eindresultaat.
Groetjes van Ageeth
Heb even al je LIB blokjes bekeken en het wordt geweldig. Fijn dat je loupe brilletjes werkt, ben benieuwd naar je deurhanger.
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend Tiny
muy bonito,un saludo desde ESPAÑA.
BeantwoordenVerwijderen