zaterdag 5 november 2011

LIB

 Helaas geen update van  mijn Dear Jane, geen tijd voor gehad, maar heb ondertussen wel weer 4 sticheries af van de Life is Beautiful quilt.


Unfortunately no update of my Dear Jane, but in  the meanwhile made 4 stitcheries of the Life is Beautiful quilt.

Totaal nu 19 stitcheries gemaakt, dus nog  13 te maken, begint op te schieten.

Have now a total of 19 blocks still 13 to go.


 Als je ze allemaal wilt zien, klik dan even op het LIB album aan de linkerkant.

If you would like to see the other blocks  just push the  button of the LIB album.
Gebruikt borduurgaren is van DMC variegated kleur 69.


Used yarn is from DMC variegated color 69.



En voor Tiny, ben helemaal gelukkig met mijn loupe brilletje, kan weer borduren zonder me te vergissen en in de verkeerde rij te borduren.
Dit is nog niet af, maar wordt een kerst deurhanger, wordt vervolgd.


Creatief weekend toegewenst, Wish you all a very creative weekend!


Tilly

8 opmerkingen:

  1. Mooie stitcheriers heb je gemaakt ! ! !

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stitcheries en je borduurwerk ook al zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat weer als een speer. Mijn LiB ligt eigenlijk een beetje te verstoffen. Maar voorlopig zal ie toch even moeten blijven liggen. Volgende week is er toetsweek, dus geen tijd voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, hoor. Ben erg benieuwd naar je borduurwerk als hij af is.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk worden de blokjes en wat een mooi borduurwerkje zo fijntjes prachtig!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fraaie stitcheries heb je gemaakt voor
    de LiB! Lijkt me ook al zo leuk om te
    doen, maar ja, je kunt niet alles,
    helaas. Die Kerst-deurhanger wordt
    ook erg leuk, zo te zien. Ben benieuwd
    naar het eindresultaat.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb even al je LIB blokjes bekeken en het wordt geweldig. Fijn dat je loupe brilletjes werkt, ben benieuwd naar je deurhanger.
    Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. muy bonito,un saludo desde ESPAÑA.

    BeantwoordenVerwijderen