De afgelopen dagen genoten van het mooie weer en op de fiets weer een aantal plekjes bezocht.
Nederland is inderdaad een waterland, en vind het heerlijk om langs de plassen en rivieren te fietsen.
En tussen de bedrijven door nog een mandje afgemaakt.
Het is vandaag heerlijk handwerkweer, dus op naar het volgende mandje.
Fijne week toegewenst.
Groetjes van Tilly
Geen opmerkingen:
Een reactie posten