zondag 27 augustus 2023

Mandje.

De afgelopen dagen genoten van het mooie weer en op de fiets weer een aantal plekjes bezocht.


En wie weet herkennen jullie de plaatsen waar ik langs ben geweest.



Nederland is inderdaad een waterland, en vind het heerlijk om langs de plassen en rivieren te fietsen.



En tussen de bedrijven door nog een mandje afgemaakt.


 Het is vandaag heerlijk handwerkweer, dus op naar het volgende mandje.


Fijne week toegewenst.

Groetjes van Tilly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten