Ondertussen zijn alle 16 onderkanten van de mandjes gemaakt. Hieronder zie je er een aantal.
De zomerse temperaturen stijgen behoorlijk, dus er is niet veel actie op het quiltfront.
Een zonnige groet uit Frankrijk.Tilly
Dezelfde quilt als van Supergoof !
Klopt helemaal,Ingrid heeft de lapjes voor me uitgepzocht,heleleukequilt.
De mandjes lijken mij leuk om te maken. De quilt van Ingrid is ook zo mooi. Gaat je vast ook lukken. Veel plezier in Frankrijk.GroetenMarga
Dezelfde quilt als van Supergoof !
BeantwoordenVerwijderenKlopt helemaal,Ingrid heeft de lapjes voor me uitgepzocht,heleleukequilt.
BeantwoordenVerwijderenDe mandjes lijken mij leuk om te maken. De quilt van Ingrid is ook zo mooi. Gaat je vast ook lukken. Veel plezier in Frankrijk.
BeantwoordenVerwijderenGroeten
Marga