Leuk dat je paasquiltje net op tijd af is.Jammer dat Pasen zo snel weer voorbij is. Maar het is ook een voorjaarsquiltje toch?
Het is zo leuk al die bloemetjes en haasjes. Ook echte zachte kleurtjes past helemaal bij het voorjaar.GroetenMarga
Leuk dat je paasquiltje net op tijd af is.
BeantwoordenVerwijderenJammer dat Pasen zo snel weer voorbij is. Maar het is ook een voorjaarsquiltje toch?
Het is zo leuk al die bloemetjes en haasjes. Ook echte zachte kleurtjes past helemaal bij het voorjaar.
BeantwoordenVerwijderenGroeten
Marga