vrijdag 13 januari 2023

eerste affo

De eerste weken van januari zijn ook weer bijna geschiedenis, heel veel regen en slecht weer, dus

tijd om door te quilten.

Met asistentie van Minnie is de Star a Day afgekomen, heeft even geduurd, eerst een all/over patroon genomen wat niet mooi was. Daarna besloten om rondom de sterren te quilten, is even een werkje.

Omdat de sterren met een zoom toch wel dik wordt om door te quilten, krijg je toch problemen met de wybers die ertussen zitten van dunne enkele stof, dus ben niet helemaal blij met het resultaat, maar weer wat geleerd.



 

Voor/ en achterkant.



Het eindresultaat, nu nog in de wasmachine, en dan is de quilt helemaal af.


En er wachten nog 2 quilts om door te quilten, ideaal weer!


Een fijn weekend toegewenst, en tot de volgende quilt!


Groetjes van Tilly

2 opmerkingen:

  1. Het is echt quilt weer. Lekker warm om mee bezig te zijn. Jammer genoeg word het niet altijd wat je er van verwacht maar ik kan je zeggen dat jij daar niet de enige in bent. Ik heb eindelijk het quilten ook weer opgepakt en het quilten van mijn mandjes valt mij ook heel erg tegen. Toch is jou quilt echt wel mooi geworden. En zoals jij schrijft leren wij er steeds iets bij. Fijn weekend. Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch heel mooi geworden hoor. Die dikke naden, daar heb ik ook altijd zo'n last van. Soms maar grotere steken en soms gewoon niet dicht langs de naad naaien. Ach, het is handwerk toch?
    Hopelijk komt ie goed uit de wasmachine.

    BeantwoordenVerwijderen