zondag 27 november 2022

Regiodag Quiltersgilde

Eindelijk na 3 jaar kon ik weer eens naar de regiodag, het was heerlijk om weer even onder quilters te zijn, met allemaal dezelfde liefde voor lapjes.

Het werd een lange show en tell, en hieronder een aantal quilts, geniet mee;











En dit is het werkje voor de kerst, neem een oude quiltring, en maak deze applicaties, met behulp van vlieseline H640, een dik volumevlies dat een beetje een 3-d effect geeft. Ga het binnenkort eens proberen.



Met dezelfde techniek 2 lente kussens




 

En nog een lesje in kleurenleer, probeer een quiltje te maken van licht naar donker, ook nog om uit te proberen voor de volgende regiodag.


Tot de volgende keer,

groetjes van Tilly

2 opmerkingen:

  1. Hoi Tilly, wat leuk om mijn kerstquilt op jouw blog terug te zien! Het was zeker een hele gezellige dag. Ik heb inmiddels een kerst kussen gemaakt van het werkje van de dag. Ik ben benieuwd wat jij ervan gaat maken. Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,wat leuk, vind je quilt erg mooi, de kleuren voelen zo warm aan.Ben nog even druk met de abc quilt, maar de ring ligt al klaar, groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen