Het werd een lange show en tell, en hieronder een aantal quilts, geniet mee;
En dit is het werkje voor de kerst, neem een oude quiltring, en maak deze applicaties, met behulp van vlieseline H640, een dik volumevlies dat een beetje een 3-d effect geeft. Ga het binnenkort eens proberen.
Met dezelfde techniek 2 lente kussens
Tot de volgende keer,
groetjes van Tilly
Hoi Tilly, wat leuk om mijn kerstquilt op jouw blog terug te zien! Het was zeker een hele gezellige dag. Ik heb inmiddels een kerst kussen gemaakt van het werkje van de dag. Ik ben benieuwd wat jij ervan gaat maken. Groetjes, Sandra
BeantwoordenVerwijderenHoi Sandra,wat leuk, vind je quilt erg mooi, de kleuren voelen zo warm aan.Ben nog even druk met de abc quilt, maar de ring ligt al klaar, groetjes Tilly
BeantwoordenVerwijderen