Het handquiltgereedschap is maar eens uit de mottenballen gehaald. Het is weer een poosje geleden dat ik dit gedaan heb.
The quilting tools are found and started with the English baskets.
Ook het bakje met garen en naalden is weer tevoorschijn getoverd. Na de verhuizing is het altijd weer even zoeken waar ik alles opgeborgen had,maar het is gelukt.
Found also the tray with yarns and needles, after moving to the new house had to think were all was stored.
Quilted the first basket, just the surroundings,have to think if I have to add something more.
De omtrekken van het eerste mandje is gequilt, nu nog even bedenken of er nog iets meer aan gedaan moet worden.Ben geen super handquilter, ben al blij als alle steekjes even lang zijn.
En omdat Mar zegt iederedag 2 draadjes, wat ik een heel goed idee vind, heb ik de onderkant van mijn quiltstandaard eraf gehaald, en zo zit ik heel comfortabel 's avonds op de bank om de dagelijkse draadjes erin te quilten. Eens zal de quilt afkomen.
Dan ben ik ook op de machine bezig om te quilten, dus ben best wel druk.
Also busy with machinequilting, with my helper.
Maar ook een leuk werkje is de tuin. Alle vakken zijn nu gemaakt en het planten kan beginnen.
De eerste zending komt deze week, dus weer fijn aan het werk in de tuin.
But finally the gardentiles have been laid, so can start with the plants, just a nice job.
En tot slot, kon deze nieuwe serie van Edyta niet weerstaan, nu nog even kijken en aaien, en binnenkort een nieuw project.
And could not resist the new fabrics of Edyta, just nice colors and prints, love it.
Als er voorlopig geen blogjes komen, dan ben ik in de tuin bezig, maar kom terug hoor.
Have a nice day/ fijne dag vandaag!
Groetjes van Tilly
The quilting tools are found and started with the English baskets.
Ook het bakje met garen en naalden is weer tevoorschijn getoverd. Na de verhuizing is het altijd weer even zoeken waar ik alles opgeborgen had,maar het is gelukt.
Found also the tray with yarns and needles, after moving to the new house had to think were all was stored.
Quilted the first basket, just the surroundings,have to think if I have to add something more.
De omtrekken van het eerste mandje is gequilt, nu nog even bedenken of er nog iets meer aan gedaan moet worden.Ben geen super handquilter, ben al blij als alle steekjes even lang zijn.
En omdat Mar zegt iederedag 2 draadjes, wat ik een heel goed idee vind, heb ik de onderkant van mijn quiltstandaard eraf gehaald, en zo zit ik heel comfortabel 's avonds op de bank om de dagelijkse draadjes erin te quilten. Eens zal de quilt afkomen.
Dan ben ik ook op de machine bezig om te quilten, dus ben best wel druk.
Also busy with machinequilting, with my helper.
Maar ook een leuk werkje is de tuin. Alle vakken zijn nu gemaakt en het planten kan beginnen.
De eerste zending komt deze week, dus weer fijn aan het werk in de tuin.
But finally the gardentiles have been laid, so can start with the plants, just a nice job.
En tot slot, kon deze nieuwe serie van Edyta niet weerstaan, nu nog even kijken en aaien, en binnenkort een nieuw project.
And could not resist the new fabrics of Edyta, just nice colors and prints, love it.
Als er voorlopig geen blogjes komen, dan ben ik in de tuin bezig, maar kom terug hoor.
Have a nice day/ fijne dag vandaag!
Groetjes van Tilly
Veel plezier in de tuin dat zal straks mooi worden. En je quiltwerk ziet er ook mooi uit vind ik. Ja de nieuwe serie van Edyta is erg mooi. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken. Veel quilt en tuinwerk plezier.
BeantwoordenVerwijderenEigenlijk hoeft het quilt gereedschap niet in de mottenballen hoor, motten houden daar niet zo van. Behalve als het quiltende motten zijn haha!
BeantwoordenVerwijderenTwee draadjes quilten per dag is een goed idee. Als je dan hele lange draden neemt gaat het toch nog snel!
Prachtige lapjes heb je gekocht, ben benieuwd wat dat gaat worden.
Vergeet ik nog.... je tuin is nu heel kaal, maar wel lekker klaar om te beplanten.Veel plezier daarmee!
BeantwoordenVerwijderenVan de zomer ziet het er vast heel anders uit, maar dat laat je vast nog wel zien t.z.t.
Ook bij mij gaat het quilten langzaam, maar het komt vast eens af!!! Succes!
BeantwoordenVerwijderenJe bent heel goed bezig. En dat jij alle steekjes van het doorquilten even groot krijgt, vind ik al heel wat. Ik quilt best graag door, maar mijn steekjes zijn niet perfect en daar heb ik vrede mee. Prachtige stofjes van Edyta. Ik heb de BOM Sew in Love hier liggen, ook zo'n mooie stofjes. Jouw tuin ziet er goed uit. Wij hebben ook in het najaar 2 vakken gemaakt en planten erin gezet. En nu wachten wat het wordt. Fijne dag nog. Groetjes Wilma
BeantwoordenVerwijderen