Dit is de stapel met nog te quilten tops..........
Eerst heb ik een stof gehaald voor de Morrington quilt, een mooie achterkant en een creme met stipje voor de afwerkbies.
De mandjesquilt moet ook nog gebeuren
En een bankquilt .
En natuurlijk de vogels van Irene Blanck En de strawberry field van Linda Collins.
Nu maar hopen dat mijn naaimachine snel gerepareerd is, dan kan ik verder.
En, ben gestart met de Fleur quilt van Susan Smith, kon de verleiding niet weerstaan.
De solid cirkels heb ik al af van maand 1, ben nu nog met de andere cirkels bezig, die ik een beetje aangepast heb qua kleur.
Dus ben helemaal voorbereid op de winter.
Wens iedereen een fijne dag toe,
Groetjes van Tilly
Eerst heb ik een stof gehaald voor de Morrington quilt, een mooie achterkant en een creme met stipje voor de afwerkbies.
De mandjesquilt moet ook nog gebeuren
En een bankquilt .
En natuurlijk de vogels van Irene Blanck En de strawberry field van Linda Collins.
Nu maar hopen dat mijn naaimachine snel gerepareerd is, dan kan ik verder.
En, ben gestart met de Fleur quilt van Susan Smith, kon de verleiding niet weerstaan.
De solid cirkels heb ik al af van maand 1, ben nu nog met de andere cirkels bezig, die ik een beetje aangepast heb qua kleur.
Dus ben helemaal voorbereid op de winter.
Wens iedereen een fijne dag toe,
Groetjes van Tilly
Mooie tops heb je nog liggen, veel quilt plezier, jij komt de winter wel creatief door.
BeantwoordenVerwijderenGa je ze met de hand of de naaimachine door quilten?
Dit komt me erg bekend voor :) gelukkig ben ik niet de enige met zoveel uffo's.
Groeten Hennie.
Dan heb je nog genoeg om door te quilten. Ik heb ook een flinke stapel liggen, maar doe toch nog wat quilten met de hand. Veel succes!
BeantwoordenVerwijderenHennie en Ineke
BeantwoordenVerwijderenBen blij dat ik niet de enige ben met een stapel nog door te quilten.
Niet alles gaat met de naaimachine, ga ook nog quilt met de hand doorquilten.
Inderdaad jij bent klaar voor de winter en zal er van vervelen geen sprake zijn. Ze zijn wel allemaal prachtig hoor dus echt wel waard om afgemaakt te worden.
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend.
Marga
Wat een hoop mooie tops heb je nog liggen. Daar komt heel wat quiltwerk bij kijken. Maar superleuk als ze straks... nou ja straks.... klaar zijn.
BeantwoordenVerwijderenVeel plezier dus van de winter, ook met je nieuwe project. Die verleidingen hè....