Hier weer een update van de quilt, even niets laten horen, maar er was niet veel op te laten zien.
And an update of the quilt. Made all the borders to create a half square, as the quilt will be finished on point.
Ondertussen zijn de laatste randen gemaakt, omdat de quilt "on point" komt, moeten eerst de hoeken gemaakt worden.
Dit zijn alle randen maal vier, dus ben druk bezig geweest. Nu komt het leuke gedeelte,
alle randen aanelkaar zetten en de hoeken aan de quilt zetten, maar dat laat ik de volgende keer weer zien.
These are all the rows multiplied by 4.
En nog een foto van mijn pineapple quilt, lang geleden gemaakt op cursus.
And a picture of my little pine apple quilt made on a course by Jane Hall,still very happy with the result.
Ben nog steeds heel blij met het resultaat.
Have a nice day!
groetjes van Tilly
Leuk al die verschillende randen. Mooie stofjes en veel afwisseling.
BeantwoordenVerwijderenNu lekker in elkaar zetten.
Fijn dat je er zoveel plezier in hebt, daar doen we het toch immers voor?
Dit gaat een prachtige quilt worden, met allemaal verschillende randen! De pine-apple quilt is prachtig!
BeantwoordenVerwijderenDit gaat een prachtige quilt worden.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Marja
Het weer buiten maakt dat wij weer met plezier met onze lapjes aan de slag gaan.
BeantwoordenVerwijderenVeel plezier en succes met het maken van de randen.
Groeten
Marga