Hieronder nog een paar detail foto's.
(en met het huis schiet het op, de dakplaten zijn gelegd en ze zijn druk bezig met metselen, nu nog het dak waterdicht maken, dan kunnen we binnen weer verder)
Finished the top, it was quite a work to attach the 110 circles around the border, but all is done, and now only have to quilt. This must wait for a while, as we are very busy with the new home.
Here some details:
Ben nu bezig met een scrap project, wat niet zoveel aandacht nodig heeft, zal binnenkort eea laten zien.
Fijne dag vandaag?Have a nice day.
Groetjes van Tilly
Gefeliciteerd Tilly met de affe top! Hoe leuk het ook is om er aan te werken, altijd fijn als een project zover klaar is en het quilten kan gaan beginnen.
BeantwoordenVerwijderenOf een nieuw project, ook leuk. Nu iets wat makkelijker is ter afwisseling, ben benieuwd.
Heel mooi geworden Tilly!
BeantwoordenVerwijderenWat een werk zeg, maar het resultaat is er dan ook wel naar.
Groetjes, Sandra
Echt schitterend, wat is je top mooi geworden! En wat een engelengeduld heb je hiervoor gehad, met al die rondjes en blaadjes. Maar je kunt reuze trots zijn op het prachtige resultaat! Veel succes met het nieuwe huis...
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Ageeth.
Toch maar weer mooi een top af! Prachtig! đŸ¤—
BeantwoordenVerwijderenPrachtig ! en wat een werk zit er in.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Patricia
Geweldig, wat een mooie top voor een quilt is het geworden, zo netjes!
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd!
Succes met je nieuwe huis!
Wat is hij mooi geworden en wat een klus. Succes met jullie nieuwe huis, fijn dat jullie binnen kunnen beginnen. Fijne Pinksterdagen.
BeantwoordenVerwijderenHet is een prachtrige quilt geworden.
BeantwoordenVerwijderenwhat a lot of work but it is so beautiful! I am in awe of your talent. This will be a keepsake forever!
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige top Tilly!
BeantwoordenVerwijderenGroet van Mar