donderdag 17 mei 2018

Top finished!



Het is gelukt! Tussen de bedrijven door heb ik de quilt af kunnen maken. Wist niet dat ik het geduld had om 110 cirkels te maken en eraan te zetten, ben superblij met het resultaat. De quilt moet nog even wachten om afgewerkt te worden, want daar komt het even niet van.

Hieronder nog een paar detail foto's.

(en met het huis schiet het op, de dakplaten zijn gelegd en ze zijn druk bezig met metselen, nu nog het dak waterdicht maken, dan kunnen we binnen weer verder)
Finished the top, it was quite a work to attach the 110 circles around the border, but all is done, and now only have to quilt. This must wait for a while, as we are very busy with the new home.

Here some details:





Ben nu bezig met een scrap project, wat niet zoveel aandacht nodig heeft, zal binnenkort eea laten zien.



Fijne dag vandaag?Have a nice day.

Groetjes van Tilly


10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Tilly met de affe top! Hoe leuk het ook is om er aan te werken, altijd fijn als een project zover klaar is en het quilten kan gaan beginnen.
    Of een nieuw project, ook leuk. Nu iets wat makkelijker is ter afwisseling, ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden Tilly!
    Wat een werk zeg, maar het resultaat is er dan ook wel naar.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt schitterend, wat is je top mooi geworden! En wat een engelengeduld heb je hiervoor gehad, met al die rondjes en blaadjes. Maar je kunt reuze trots zijn op het prachtige resultaat! Veel succes met het nieuwe huis...
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch maar weer mooi een top af! Prachtig! đŸ¤—

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig ! en wat een werk zit er in.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, wat een mooie top voor een quilt is het geworden, zo netjes!
    Gefeliciteerd!
    Succes met je nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is hij mooi geworden en wat een klus. Succes met jullie nieuwe huis, fijn dat jullie binnen kunnen beginnen. Fijne Pinksterdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtrige quilt geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. what a lot of work but it is so beautiful! I am in awe of your talent. This will be a keepsake forever!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige top Tilly!
    Groet van Mar

    BeantwoordenVerwijderen