vrijdag 8 december 2017

birds.............

Het is gelukt, alle sashings zijn gemaakt,het heeft even geduurd maar alle vierkantjes zitten vast.

All the sashings of the first border are appliqued, alle the squares are sewed.


Prepared the corner stones with help of the perfect circles of Karen Buckley, and now have to stitch the circles.


De cirkels zijn allemaal geplakt en kunnen nu geappliceerd worden, 20 stuks in totaal, die als hoek stukjes gaan dienen.


En alle vogelblokken zijn op maat gesneden, dus binnenkort zit alles aanelkaar.


And all the birdblocks are cut into the right size, so going further with the blocks.

Next time will show the quilttop.


En ondertussen is de verrassingsquilt voor de buurvrouw ook gedubbeld, dus kan er gequilt gaan worden op de machine, perfect weer om dat nu te gaan doen.


And in the meantime sandwiched the surprise quilt, so ready to be quilted by machine.


Het resultaat is binnenkort te zien, and the result will be showed shortly.


Fijne dag vandaag/have a nice day!

Groetjes van Tilly


5 opmerkingen:

  1. Je gaat lekker snel Tilly. Zo leuk die vrolijke vogeltjes, het lijkt wel voorjaar! En om achter de naaimachine te kruipen vandaag is een prima idee als je naar buiten kijkt. Geniet er lekker van en maak de buurvrouw maar blij!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your Birdtracks quilt is going to be beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt heel veel vierkantjes geappliqueerd Tilly..... maar ik vraag me af, zou het niet veel makkelijker en sneller zijn gegaan als je ze gewoon had gepatcht? Dus vierkantjes en driehoekjes en hup aan elkaar naaien.
    Veel plezier met het doorquilten en natuurlijk met al je mooie vogeltjes aan elkaar naaien.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd hoe de quilt Birds er uit gaat zien, als het in elkaar zit.
    Wat een leuk cadeau om voor iemand een quilt te maken.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je lekker ijverig bezig aan je "Birds"! Het gaat echt heel mooi worden, denk ik. Leuke hoekblokjes, met die cirkeltjes erop! En wat een lief gebaar, een quilt voor de buurvrouw...
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen