De laatste dagen waren heerlijk om binnen wat te knutselen, en dat heb ik gedaan, heel veel vierkantjes geknipt en geplakt.
It was really good weather for making the 217 squares, outside it was poring rain.
Totaal 217 stuks, die op de sashings komen, langs de blokken met de vogeltjes.
In total have to make 31 sashings for around the bird blocks.
En nu, alles op de randjes appliqueren, heb ik wel gemist, vind appliqueren erg leuk om te doen.
Dus ben even bezig om 31 strips vast te zetten, moet lukken als je de weerberichten ziet.
So I will be busy for some days to finish these strips, love it!
Wens iedereen een fijne dag toe,Have a nice day!
Groetjes van Tilly
It was really good weather for making the 217 squares, outside it was poring rain.
Totaal 217 stuks, die op de sashings komen, langs de blokken met de vogeltjes.
In total have to make 31 sashings for around the bird blocks.
En nu, alles op de randjes appliqueren, heb ik wel gemist, vind appliqueren erg leuk om te doen.
Dus ben even bezig om 31 strips vast te zetten, moet lukken als je de weerberichten ziet.
So I will be busy for some days to finish these strips, love it!
Wens iedereen een fijne dag toe,Have a nice day!
Groetjes van Tilly
Wat een vrolijke kleurtjes, maar wat een werk zoveel vierkantjes.
BeantwoordenVerwijderenHet weer zit inderdaad mee, :-)
Groetjes Patricia
Voorlopig ben je wel even "onder de pannen".
BeantwoordenVerwijderenInderdaad daar is het wel weer voor. Lekker binnen bij de verwarming, chocolade en thee binnen handbereik :-)
Veel plezier er mee.
Groetjes,
Floor
Het is geweldig handwerkweer toch!!!!.
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk om zo'n klus aan te pakken en straks als het klaar is te kunnen zeggen dat heb ik toch mooi gefikst en waren die koude dagen zo slecht nog niet.
Groeten
Marga
Het is inderdaad heerlijk handwerkweer, wat een idee om de blokjes eerst te plakken, ik speld altijd de te aplliceren stukjes. Weer wat geleerd. Succes. Groetjes Tiny
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk om te variëren, ene keer patchen, dan weer appliceren.
BeantwoordenVerwijderenSucces
Dat zijn wel heel veel vierkantjes! Maar wel een idee, om ze op deze manier te maken. Ik zelf zou altijd geneigd zijn om dan over te gaan tot patchen in plaats van appliceren, maar zoals je weet, vind ik appliceren eigenlijk veel leuker om te doen. Het gaat vast en zeker supermooi worden!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Ageeth.